یزدفردا: نخستین رویداد شادراه نور با ثبت لحظات خاطره انگیزی به کار خود پایان داد.

اگر هفته قبل نام شادراه نور مطرح می‌شد کسی از آن هیچ نمی‌دانست اما امروز با طرح نام این شادراه، بسیاری برای شما از خاطراتی می‌گویند که در مدت ۶ شب در شادراه نور در آلبوم‌های ذهنی‌شان تا ابد ثبت کرده‌اند. 

هیجان ابربازی‌ها، خندیدن به طنازی هنرمندان، بویدن پخت نان‌های مختلف، تماشای تاریخ یزد زیبا ،ملاقات با بزرگان این دیار در موزه زنده و از همه مهمتر حس باهم بودن یادگاری‌هایی بود که از نخستین دوره شادراه نور در ذهن شهروندان یزدی و مسافران نوروزی به ثبت رسید. 

برنامه‌ریزی‌ها بر این اساس انجام شده بود که تا روز ۷ فروردین‌ماه شادراه نور برپا باشد اما هشدار نارنجی هواشناسی باعث پایان زودتر از موعد این رویدادی شد که مردم عمیقا با آن ارتباط برقرار کردند تا جایی که با چشم هم می‌شد افزایش استقبال از شادراه را نسبت به شب گذشته‌اش دید و حس کرد! 

کارکنان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بسیار قبل‌تر از شروع این شادراه تلاش‌های شبانه روزی خود را برای برگزاری هرچه بهتر این شادراه آغاز کرده بودند و استقبال گسترده مردم که آمار حضورشان بیش از ۱۲۵ هزار نفر برآورد شد، خستگی را از تن آن‌ها بیرون کرد.

نکته جالب درباره شب پایانی شادراه نور این بود که شهروندان زیادی به سمت مسئولان مربوطه می‌آمدند و با توجه به هجمه‌ها سوال می‌کردند که آیا در ادامه سال شادراه‌نور برگزار می‌شود یا نه؟ پاسخ سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به این سوال مشخصا این است که خدمت به مردمان شریف یزد از وظایف سازمان‌هاست و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز با برگزاری رویدادهایی نظیر شادراه نور سعی دارد تا حق خود را به مردم ادا کند؛ پس در شرایطی که سازمان‌ها و ارگان‌ها به همکاری خود با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ادامه دهند رویداد شادراه نور با مناسبت‌های مختلف در یزد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا