یزدفردا: معاون استاندار یزد با اشاره به تنوع برگزاری برنامه های « شادراه نور» گفت: استقبال پرشور مردم نشان از نیاز مردم به این برنامه ها است.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ «علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ضمن تبریک اعیاد نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی برای هم استانی های خود در این سال جدید داریم.

وی با اشاره به برگزاری شادراه نور توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: برای برگزاری این مجموعه زحمت های زیادی کشیده شده است و اقدامات خوبی نیز در قالب های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

عزیزی بیان کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز به نوعی تناسب داشتن و تطبیق این دو مناسبت با یکدیگر امری مهم بود که خوشبختانه طراحی خوبی در این زمینه اجرا شده است و برنامه های متنوعی درا ین شادراه اجرا شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ادامه داد: به لطف الهی شاهد استقبال بسیار پرشور مردم از این شادراه بودیم که در برخی از شب ها نیز تا 15 هزار نفر نیز رسیده است و حتی در شب پایان که من نیز حضور داشتم شاهد این حضور پرشور بوده ایم که این نشان از حمایت مردم از این برنامه ها است.

وی گفت: آشنایی با اصالت های فرهنگی مردم یزد، سنت های قدیمی، سنت های عروسی، ارائه مهارت هایی مانند پخت نان در یزد از جمله اقدامات بسیار خوب در این شادراه بوده است.

عزیزی با اشاره به ایجاد حاشیه های مربوط به بلوار بسیج گفت: اگرچه این بلوار یکی از بلوارهای اصلی شهر است که بخشی از بار ترافیکی شهر را به دوش می کشد اگرچه نکته مهمی است اما باید توجه داشته باشیم که ما واقعا فضای مناسب برای برگزاری اینگونه اتفاقات و رویدادها نداریم و باید به سمت مکان هایی برویم که برای این رویدادها فراهم شود.

وی گفت: واقعا مردم ما به این فضاها نیاز دارند و همین که این میزان استقبال شده به معنای نیاز مردم است زیرا در محیط سالم و معنوی با نشاط شاد می شوند و این خواست ما و مسئولانی است که می خواهند مردم را شاد کنند.

عزیزی گفت: اگرچه نقاط ضعفی داشته و امیدواریم در جشن های بعدی آنها را حل شود اما این اقدام بسیار خوب و موثری بود که توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد انجام شد و مورد استقبال مردم نیز به خوبی قرار گرفت.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا