یزدفردا: ۲۰۰ فوتسالیست یزدی به یاد هزار شهید دانش آموز استان در جام رمضان به رقابت می‌پردازند.

به گزارش یزدفردا: مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره یک هزار شهید دانش‌آموز یزد با حضور ۱۳ تیم در رده بزرگسالان در سه گروه به صورت دوره‌ای و مجتمع با حضور ۲۰۰ ورزشکار در سالن نهم دی سپاه الغدیر یزد آغاز شد و ۳۰ شب ادامه دارد.

در اولین شب این رقابت‌ها که با حضور جمعی از مسئولان و تماشاگران برگزار شد تیم فوتسال نارگون سه بر یک تیم شهدای اکبرآباد را شکست داد، تیم پوریای ولی نعیم‌آباد موفق شد تیم سهند را سه بر صفر شکست دهد و همچنین تیم جی سی نعیم‌آباد چهار بر صفر بر تیم میعاد غلبه کرد.

رئیس هیات فوتبال یزد گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان همه شب از ساعت ۲۰ با همکاری بسیج و تربیت بدنی سپاه الغدیر و همکاری اداره ورزش و جوانان با نظم و طبق یک برنامه مشخص پیگیری می‌شود.

سید حسن حسینی افزود: هر شب سه مسابقه برگزار می‌شود و به دلیل تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت با پیوست فرهنگی رقابت‌ها پیگیری و در پایان از تیم‌های اول تا سوم تجلیل می‌شود.

وی همچنین به اهداف و برنامه‌های هیات فوتبال یزد اشاره کرد و اظهار داشت: انتخاب این هیات در سال‌جاری به عنوان هیات برتر از میان ۳۵ هیات شهرستان، نشان دهنده همت و همکاری جامعه هدف و روسا و اعضای کمیته‌های مختلف است.

رئیس هیئت فوتبال به اهمیت برنامه محوری و شناسایی ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف متعالی فوتبال در شهرستان ۷۰۰ هزار نفری یزد اشاره کرد و ادامه داد: تمامی برنامه‌های هیات فوتبال باید بر اساس تقویم اجرایی و همراه با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و داشتن پیوست رسانه‌ای و فرهنگی پیگیری و انجام شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا