پایان طرح اوقات فراغت مهریز

یزدفردا :طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان امسال با کمیت و کیفیت بالایی در شهرستان مهریز به انجام رسید.
به گزارش یزدفردابنابراعلام روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز با اعلام این خبر گفت: در تابستان امسال بیش از 500نفر از جوانان و نوجوانان مهریزی با حضور در این طرح از کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی و هنری بهره بردند.
سید کاظم کمالیان اضافه نمود : محوریت برگزاری این کلاس ها در تابستان امسال کانون های فرهنگی هنری مساجد بودند که بعلت توان و ظرفیت بالا در 20 کانون فرهنگی هنری این منطقه کلاس ها در سطح خوب و قابل قبول و با تنوع و کیفیت مناسب به انجام رسید.
وی با اشاره به شروع طرح ساماندهی امور جوانان و نیز اوقات فراغت در استان یزد و با تقدیر از دست اندرکاران اجرای این طرح از عدم تخصیص بودجه کافی برای اجرای هرچه بهتر این طرح انتقاد نمود.
وی همچنین اجرای هرچه سریع تر این طرح در جهت دوری از موازی کاری دستگاه های مختلف فرهنگی و کیفیت بخشیدن به این کلاس ها را خواستار شد.
کمالیان اجرای برنامه های فرهنگی هنری ، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی ، بازدید از کارخانجات و واحدهای صنعتی شهرستان ، انجام برنامه های ورزشی و مسابقات فرهنگی هنری را از برنامه های جنبی این کلاس ها ذکر نمود.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا