یزدفردا: خطیب جمعه یزد گفت: افراد و کسانی که با نگاه حزبی به انتخابات در این رویداد بزرگ سیاسی شرکت نکردند، در واقع ضرر کرده و به خود خسارت وارد کردند.

به گزارش یزدفردا: آیت الله «محمدرضا ناصری» امروز هیجدهم اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد به مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم یزد در انتخابات گذشته اشاره و عنوان کرد: حفظ و تقویت نظام از واجبات است و هر رای مردم کشورمان پاسخ بله دادن به اسلام بود.

وی خدعه‌ها و توطئه‌های مکرر و متعدد دشمنان برای بازداشتن مردم از مشارکت در انتخابات را یادآور شد و گفت: خوشبختانه مردم کشورمان جمعه گذشته پرشور در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و بار دیگر دشمنان را ناامید و مایوس کردند.

امام جمعه یزد با اشاره به عدم مشارکت برخی از واجدین شرایط، گفت: این افراد و کسانی که با نگاه حزبی به انتخابات در این رویداد بزرگ سیاسی شرکت نکردند، در واقع ضرر کرده و به خود خسارت وارد کردند.

آیت الله ناصری در ادامه خطاب به منتخبین مردم و داوطلبانی که رای نیاوردند، تصریح کرد: همه داوطلبان برای رضای خدا پا در میدان انتخابات گذاشته‌اند لذا باید اکنون نیز در کنار همدیگر برای خدمت به مردم تلاش و از کدورت نسبت به یکدیگر پرهیز کنند.

وی خطاب به منتخبان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خدمت به مردم باید به دور از مادیات و نگاه‌های حزبی و تنها برای جلب رضایت خداوند باشد.

خطیب جمعه یزد در ادامه ضمن سفارش نسبت به بهره‌مندی مناسب از ماه پرفیض و مبارک رمضان، به محیط فرهنگی حاکم بر دارالعباده یزد اشاره کرد و گفت: با توجه به همزمانی ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان، مسئولان فرهنگی استان باید به نحوی برنامه‎ریزی کنند که در کنار خدمت رسانی مناسب به مسافران و گردشگران یزد، مراعات حال افراد روزه‎دار نیز بشود.

وی بر نظافت و مراقبت از مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان نیز تاکید و عنوان کرد: ماه رمضان فرصت خوبی برای جذب همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به سوی مساجد با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و دینی مناسب است.

آیت الله ناصری از مسئولان استان نیز خواست ضمن کنترل تورم و گرانی بازار به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان، دسترسی مردم به مایحتاج و اقلام مورد نیازشان را تسهیل و مردم نیز تلاش کنند تا از اسراف بپرهیزند و به محرومان جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا