یزدفردا: روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن به واسطه انتخاب شایسته و مجدد «دکتر محمدصالح جوکار» در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیامی از تلاش‌های خالصانه رسانه‌ها تقدیر کرد‌.

به گزارش یزدفردا: متن این پیام بدین شرح است:

«ن و القلم و مایسطرون»

زدودن زنگارها از واقعیت‌ها و انعکاس حقایق، مهم‌ترین وظیفه‌ای است که خبرنگاران، در دنیای متلاطم امروز، تحت عنوان مأموریت «جهاد تبیین» بر عهده دارند؛ بر خود فرض می‌دانم از تلاش‌های بی‌دریغ همه رسانه‌هایی که در ایجاد شور حماسی، در راستای حضور گسترده و پر رنگ مردم استان یزد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و و انتخاب «دکتر محمد صالح جوکار» به عنوان نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، نقش آفرینی کردند، اعم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌ها و کانال‌های اطلاع‌رسانی در شبکه‌های مجازی، نشریات مکتوب و صدا و سیما قدردانی کنم.

یقیناً خبرنگاران، تجسم «امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌» هستند، که با وجدان بیدار خود، تصویرگر واقعیات زمان خویش می‌شوند، در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران است؛ لذا بخش مهمی از حماسه‌ بزرگی که آفریده شد، نتیجه همراهی شما بزرگواران بوده است‌.

از این‌که در راستای رسالت خطیر خود و در جنگ شناختی، در مسیر « آشکارسازی حقیقت» و «آگاهی بخشی به مردم» ؛ مقاوم و استوار، در مقابل هجمه‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که تمام توان و استعداد رسانه‌ای خود را با هدف ناامیدی مردم برای عدم‌حضور در پای صندوق‌های رأی متمرکز کرده و از هیچ حربه‌ای برای نیل به این هدف کوتاهی نکردند، ایستادگی کرده و راه و «انتخاب درست» را به مردم بصیر و آگاه «دارالعباده یزد» نشان دادید، خداقوت می‌گویم.

دگربار به پاس همکاری و تلاش‌های شایسته رسانه‌هایی که با مجموعه روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در راستای پوشش اخبار و روشنگری در برابر هجمه انبوه تخریب‌ها و بداخلاقی‌های سیاسی و رسانه‌ای همکاری داشته، حمایت کرده و به عینه در این امر مهم نقش آفرین بودند تقدیر و تشکر دارم.

مجموعه روابط عمومی دفتر دکتر محمد صالح جوکار، نماینده منتخب مردم، همچون گذشته، در خدمت تک تک رسانه‌ها برای «شفاف‌سازی» و پاسخگویی به اذهان عمومی است.

 در سایه الطاف الهی، همواره در این سرزمین ولایی و کهن، سرفراز، سربلند، نیک نام و کامیاب باشید.

مدیر روابط‌ عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا