دیگر تمام شد !
میثم سالمی
تمام فتنه گران یکی پس از دیگری تیرهایشان به سنگ می خورد .دیگر اغتشاشگری ها پایان یافت. شخصیتهای سیاسی اصلاح طلب و رسانه های آنها که از ابتدای ماه مبارک رمضان ،روز قدس را نشانه رفته بودند و می خواسته با به اغتشاش کشیدن آن ،خدمتی بزرگ به صهیونیستها بکنند ،با درایت نظام اسلامی و مسئولان آن و توجه ملت به مقوله وحدت ،کاری به پیش نبردند .آنهایی که در بیانیه های خود و سخنانشان بجای استفاده از لفظ راهپیمایی از کلمه معنا دار تظاهرات (!) استفاده کرده و حتی اشخاصی در بیانیه هایشان ،حتی یکبار از رژیم منحوس صهیونیستی نام نبرده بوند ،برای همگان معلوم شد که هیچ توانی ندارند .بنقل از بسیاری از خبرگزاری ها ،همچون تابناک ،الف،فارس،آینده و حتی سایتهای ضد انقلاب رادیو فردا و بی بی سی،در تهران نزدیک به 500نفر قصد اغتشاش داشته و در سایر شهرهای ایران هیچ خبری از سبزها نبود!
مردم و حتی هواداران و رای دهندگان به میرحسین موسوی به خوبی ،چهره این دروغگویان را شناخته و دیگر اسیر این خیانت کنندگان به نظام اسلامی و خون شهداء و خط ولایت امام راحل نخواهند شد.
دیگر تمام شد !
و می رود که نظام اسلامی روز به روز مستحکم تر شود .در یک هفته باقی مانده به روز قدس همه توان خود را به میدان آوردند ؛تئورسین اصلاح طلبها و حلقه کیان با دادن نامه ای اهانت آمیز به رهبری ،منتظری این مرجع مسجد ضرار با دادن بیانیه ای خطاب به مراجع تقلید ،دیدارهای متعدد و محرمانه (!) صانعی ها با منتظری ها و... هیچ کاری را به پیش نبرد بالاخص آنگاه که در ابتدای این ماه مبارک ،کروبی این دروغگو و خائن بزرگ به نظام ،که سعی بر ایجاد اغتشاش در روز قدس داشته ،چهره اش توسط هیأت سه نفره قوه قضائیه برای ملت آشکار و دروغگویی هایش یکی پس از دیگری فاش گردید و ملت در انتظار محاکمه اوست .
دیگر تمام شد .
و حال با زدن سری به حتی خبرگزاری های ضد انقلاب که بر خلاف سالهای گذشته برایشان روز قدس مهم شده بود ،به این دروغ ها بیشتر پی می برید .نوشته اند که در مشهد و سایر شهرها تجمعات سبز بسیار بوده و حال !!!!!
به فیلمها و عکسها با دقت نگاه کنید و تعداد انگشت شمار آنها را ببینید که در موج عظیم ملت ایران غرق شده و دیگر مجالی برای عرض اندام نخواهند داشت .
رهبران شکست خورده شان هم اگر هواداری داشتند ،مجبور نبودند که در لحظاتی کوتاه حضور داشته و سپس مجبور به ترک مسیر راهپیمایی شوند و این یعنی فریاد 40 میلیون رأی دهنده ایرانی به ارزشهای اسلام و انقلاب .

تیری که به چشم فتنه شد ما بودیم
ریزیم و لیک پشه
ی نمرودیم
نه شیخ ،نه مدعی ،نه روشنفکریم
ما امت احمدیم و با محمودیم

دروغ های شاخدار
به نقل از سایت آینده : (از سوی دیگر یكی از اتفاقات راهپیمایی دیروز، جدی شدن حضور معترضین در شهرهایی غیر از تهران شامل مشهد، اصفهان و شیراز بود كه البته بعضا با موج دستگیری همراه بود.
گزارشها از مشهد حاكی است تعدادی از افراد كه حتی با شال سبز به سمت حرم در حركت بودند، دستگیر شده‌اند، در حالی كه داشتن شال سبز به معنای ارادت به اهل بیت، در مردم مشهد سابقه‌ای دیرینه دارد، هرچند گزارشها حاكی از آن است كه اكثر این افراد پس از چند ساعت آزاد شده‌اند.
در حالی كه به نظر می‌رسد با گذشت 3 ماه، بخشی از اعتراضات از تهران به كلانشهرها سرایت كرده، بهتر است از تجربیات برخورد نیروهای امنیتی در پایتخت ، در سایر كلانشهرها استفاده شود تا با كاهش تنش و درگیری، مانع رخ دادن حوادث تلخ باشیم.)
http://www.ayandenews.com/news/12935/
و در انتها لینک بسیاری از سایتهایی که در این زمینه گزارش ارائه کرده قرار داده و از همگان دعوت می شود که فیلمها و عکسها را با دقت ببینند و پی به آنچه در بالا گفته شد ببرند و هرکس اگر فیلمی از سایر شهرهای ایران نیز دارد ،بفرستد تا ما هم با آنها در ایام عید سعید فطر بخندیم به اندک جمعیت 2 الی 3 نفره شان !!!
دیگر تمام شد !

حاشيه‌هاي حضور موسوي، كروبي و خاتمي
http://alef.ir/1388/content/view/53766/
ميرحسين موسوي يكي از كانديداهاي ناكام دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در حالي كه قصد حركت در خيابان انقلاب به سمت چهارراه وليعصر را داشت؛ با ممانت مردم و جمع كثيري از راهپيمايان روز قدس در تهران روبرو شد. 
راهپيمايان هنگام ديدن خودروي حامل موسوي با سر دادن «شعارهاي مرگ بر منافق» و «مرگ بر ضد ولايت فقيه» و شعار مرگ بر ... اعتراض خود را نسبت به عملكرد وي در حوادث اخير پس از انتخابات نشان داده و مانع از حضور وي در صفوف بهم فشرده خود شدند. 
* محمد خاتمي نيز كه قصد داشت در حوالي دانشگاه تهران با پائين‌آمدن از خودروي خود به جمع راهپيمايان بپيوندند، پس از پايين آمدن از خودرو با خشم مردم شركت‌كننده در اين راهپيمايي روبه شد كه شعارهاي "مرگ بر ضد ولايت فقيه "، "مرگ بر منافق "، "منافق برو بيرون " و مرگ بر ... را روانه وي مي‌كردند. 
* حاميان سيد محمد خاتمي، موسوي و كروبي با صدور بيانيه‌ها و سخنراني و همچنين رسانه‌هاي غربي از طريق حجم وسيع تبليغاتي در چند روز اخير قصد داشتند فلسفه وجودي روز قدس كه مبارزه با استكبار جهاني و آمريكا و اسرائيل و انگليس است را تغيير داده و از اين يوم‌الله در جهت ادامه اغتشاشات پس از انتخابات بهره‌گيري كنند كه اين اقدام آنها با پاسخ صريح و سريع مردم مواجه شد. اين بار نيز مردم چنان گذشته استكبار جهاني و اذناب آنها را بيش از پيش نااميد كردند. سرمايه گذاري دشمن بار ديگر ناكامي خود را به نمايش گذاشت و مردم حماسه اي ديگر در دفاع از نظام و انقلاب خلق كردند. 
* كروبي نيز كه سعي داشت از حوالي ساختمان متعلق به روزنامه اعتماد ملي واقع در خيابان كريم‌خان زند به راهپيمايان بپيوندد با شعارهايي از جنس همان شعارهاي مردم در واكنش به خاتمي و موسوي (مرگ بر منافق و مرگ بر ضدولايت فقيه و مرگ بر ...) مواجه و در اثر اعتراض مردم مجبور به ترك صحنه شد.  * اعتراض‌هاي صريح و سريع مردم به خاتمي، كروبي و موسوي كه در پاسخ به اظهارات اخير اين افراد مبني بر استفاده ابزاري از روز قدس به منظور پيگيري مطالبات سياسي جريان متبوعشان صورت مي‌گرفت، موجب شد كه جملگي صحنه را ترك كرده و عطاي حضور را به لقاي حفظ تتمه آبرو ببخشند.  * جمعي از طرفداران موسوي صورت خود را با پارچه‌هاي سبز پوشانده و با كف و سوت و هو كردن در حال پيمودن مسير خيابان انقلاب و در پاره‌اي از اوقات درگيري با راهپيمايان و نيروي انتظامي بودند كه سرانجام سيل خروشان شركت‌كنندگان در اين راهپيمايي با حلقه زدن دور اين افراد و سر دادن شعارهاي "مرگ بر منافق "، "مرگ بر جيره‌خوار " و ... آنها را مشايعت كرده و در نهايت در چهارراه كالج، خيابان قدس، خيابان فلسطين و ساير خيابان‌هاي منتهي به خيابان انقلاب و خيابان آزادي آنان را به بيرون از مسيرهاي راهپيمايي هدايت كردند. 
اين افراد كه در طول اين مسير با شعارهاي تحريك‌آميز و با استفاده از چوب پرچم قصد درگيري با مردم و اخلال در روند راهپيمايي داشتند، با تيزبيني مردم و بدون درگيري به بيرون از مسير راهپيمايي هدايت و در نهايت متفرق شدند. 

* تعدادي از آقايان سبزپوش طرفدار موسوي كه با كف و سوت قصد اخلال در راهپيمايي عظيم مردم را داشتند، در دست‌هاي خود بطري‌هاي آ‌ب آشاميدني نيز حمل و در مواردي آشكار روزه خواري مي كردند. احياناً اينان فراموش كرده‌بودند كه حداقل براي ظاهرسازي، روزه خواري خود را پنهان كنند. 

http://www.radiofarda.com/content/F7_Quds_Day_Iran_Postelection_Protest/1825667.html
http://www.alarabiya.net/articles/2009/09/18/85367.html
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/09/090918_ba-quds-rally.shtml
http://www.radiofarda.com/archive/news/20090918/143/143.html?id=1826297
http://www.ayandenews.com/news/12912
http://www.ayandenews.com/news/12902/


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا