یزدفردا: رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی: مسابقات فوتبال گل کوچک برای آقایان و داژبال بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش یزدفردا: خلیلی در مجمع عمومی سالانه هیئت ورزش‌های همگانی استان گفت: مسئولان هیئت‌های مختلف ورزش‌های همگانی استان یزد در این جلسه به بیان برنامه‌های خود برای گسترش سلامت شهروندان و کاهش ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر و تصمیماتی برای اجرای برنامه‌ها در سال آینده پرداختند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: برنامه‌های ما در فدارسیون ورزش‌های همگانی، تسهیل ورزش و دسترسی آسان به ورزش در بین مردم است. 

وی ادامه داد: ما دو رویداد بزرگ در برنامه‌های سال آینده داریم که اولی مسابقات فوتبال گل کوچک محلات تحت عنوان جام هواداری است.

خلیلی تصریح کرد: این مسابقات در حال ثبت نام در سایت فدراسیون است و در چهار مرحله شهری، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود. 

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار داشت: رویداد دوم هم طرح داژ بال محلات بانوان کشور است که هر دو رویداد با همکاری ستاد توانمند سازی وزارت کشوردر قالب طرح ۲۰۲۰ منطقه کم برخوردار کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: این رویداد‌ها برای افزایش فعالیت‌های بدنی و افزایش کیفیت زندگی است و با اجرای این طرح‌ها تلاش می‌کنیم مردم در روز ۳۰ دقیقه ورزش داشته باشند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا