یزدفردا: فرماندار بهاباد با اشاره به وجود ۳۰۰ رای اولی در این شهرستان، گفت: شهرستان بهاباد ۱۱ هزار نفر واجد شرایط رای دادن دارد که آراء روز جمعه‌ی آنان توسط ۲۶ شعبه اخذ رای جمع آوری خواهد شد.

به گزارش یزدفردا: «علیرضا تیموری» در نشست با خبرنگاران با اشاره به اهمیت و حساسیت بسیار بالای انتخابات در کشور، گفت: خوشبختانه بهاباد در ادوار گذشته شاهد انتخابات‌های باشکوه و مشارکت حداکثری بوده و امسال هم قطعا مردم این شهرستان با شور و نشاط و شناخت کامل از نمایندگان اصلح، در پای صندوقهای رای حاضر خواهند شد.

وی با بیان این که در شهرستان بهاباد جمعاً ۱۱ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: از مجموع واجدین شرایط رای دادن در شهرستان، ۳۰۰ نفر رای اولی هستند که برای اولین بار با شور و نشاط خاصی آماده حضور در پای صندوقهای رای هستند و در همین راستا نیز همایش رای‌اولی‌های شهرستان در جهت برگزاری پُرشور و فراهم کردن شرایط مشارکت بالا در انتخابات ۱۱ اسفند برگزار شد.

فرماندار از فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی و برگزاری انتخابات در شهرستان، تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه بهاباد ۴۷ نفر و برای مجلس خبرگان رهبری نیز سه نفر هستند.

تیموری اعلام کرد: در این شهرستان تعداد ۲۶ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۶ شعبه در شهر بهاباد و بخش مرکزی و ۱۰ شعبه در بخش آسفیچ فعال خواهند بود.

وی با تاکید بر این که تمام شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه دیگری در شهرستان مهیاست، ابراز امیدواری کرد که بار دیگر مردم شهرستان به همراهی مردم استان و کشورمان در انتخابات چند روز آینده برگ زرین دیگری در تاریخ کشور به ثبت رسانند.

وی یادآور شد: فرایند رای دادن در انتخابات امسال کمی متفاوت از ادوار گذشته است به طوری که در این دوره از انتخابات افراد می‌توانند به مدارک هویتی غیر از شناسنامه از جمله کارت ملی، گذرنامه و کارت پایان خدمت نیز در انتخابات شرکت کنند و امسال مهر زدن در داخل شناسنامه حذف شده است.

فرماندار بهاباد در پایان نیز ضمن دعوت از مردم برای حضوری پرشور در صحنه انتخابات و تشویق دیگران به مشارکت حداکثری و نیز تاکید بر انتخاب فرد اصلح برای پیشبرد و توسعه کشور و شهرستان، ابراز کرد: هر چقدر مشارکت بیشتر باشد، خردجمعی تقویت می‌شود و انتخاب مفیدتری خواهیم داشت و پشتوانه محکمی نیز جهت تحقق مطالبات مردم را شاهد خواهیم بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا