فرماندار بهاباد گفت: تمام مقدمات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، امن و پرشور در شهرستان بهاباد فراهم است.

علیرضا تیموری در نشستی خبری با بیان اینکه تمام تمهیدات و مقدمات لازم برای اجرا و برگزاری انتخابات با شکوه و پرشور در بهاباد فراهم شده است، اظهار کرد: ۲۶ شعبه اخذ رای در شهرستان بهاباد برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۶ شعبه در شهر بهاباد و بخش مرکزی و ۱۰ شعبه در بخش آسفیچ فعال خواهند شد.

وی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: انتخابات در بهاباد در ادوار گذشته همیشه با شور و نشاط و مشارکت حداکثری همراه بوده و امسال نیز به طور قطع با شور و نشاط برگزار می شود.

تیموری با بیان اینکه در شهرستان بهاباد ۱۱ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، عنوان کرد: ۳۰۰ نفر از این تعداد رای اولی هستند که برای اولین بار با شور و نشاط خاصی آماده حضور در پای صندوق‌های رای شده اند تا برای اولین بار رای خود را در صندوق بیاندازند.

رقابت ۴۷ نامزد انتخابات مجلس استان یزد در بهاباد

فرماندار بهاباد با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی در امر برگزاری انتخابات با فرمانداری همکاری خواهند داشت، بیان کرد: تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهاباد ۴۷ نفر است.

تیموری با بیان اینکه امیدواریم با حضوری پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲ بتوانیم برگ زرین دیگری در تاریخ کشور ثبت کنیم، گفت: تمام تمهیدات لازم از جمله حفاظت، تدارکات، تعرفه‌ها، صورتجلسه ها و همه عوامل و مولفه ها برای اجرای یک انتخاب سالم، امن و پرشور اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه امسال انتخابات متفاوت تر از ادوار گذشته است، افزود: در انتخابات امسال مهر زدن داخل شناسنامه حذف شده و افراد رای دهنده با پنج مدرک شامل کارت ملی، گذرنامه، کارت پایان خدمت و شناسنامه می توانند در انتخابات شرکت کنند.

تیموری ضمن دعوت از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و تشویق به مشارکت حداکثری و تاکید بر انتخاب فرد اصلح برای پیشبرد و توسعه کشور و شهرستان عنوان کرد: هر چقدر مشارکت بیشتر باشد، خرد جمعی تقویت می شود و انتخاب مفیدتری خواهد بود و پشتوانه محکمی برای تحقق مطالبات مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا