یزدفردا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق ضمن هشدار نسبت به هرگونه رفتار هیجانی و خارج از موازین قانونی، گفت: مراسم های مذهبی و فرهنگی همچنین فضای تبلیغات انتخابات نباید آرامش شهروندان را تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارش یزدفردا: رحمان مزیدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد مبارک قطب عالم امکان، حضرت ولیعصر(عج) افزود: شهروندان متدین و متین بافق در این ایام با ارادت به ائمه عصمت و طهارت، به شادمانی و سرور می پردازند که نباید اجازه داد این جشن و شادمانی و ابراز ارادت مردم با برخی از امور خارج از عرف و شرع دچار چالش گردد.

وی بر پرهیز از توهین و تخریب اشخاص در ایام تبلیغات انتخابات تأکید کرد و بیان داشت: چارچوب تبلیغات انتخابات در قانون، مشخص و مرز بندی امور کاملا روشن است، لذا باید هواداران نامزدها نسبت به هرگونه اقدام و عملی که در آن شائبه تخریب و توهین به اشخاص وجود دارد حساس باشند. 

این مقام قضایی التزام به رعایت قوانین و حدود شرعی و حفظ نظم عمومی را خواستار شد و تأکید کرد: نباید با برخی از اقدامات خارج از قانون و عرف، آرامش و امنیت روانی شهروندان را به مخاطره انداخت.  

دادستان بافق، ضمن تأکید بر پرهیز از هرگونه رفتار منتهی به نقض قانون، تصریح کرد: آرامش شهروندان خط قرمز دادستانی و با هر کس در این زمینه حاشیه سازی کند طبق ضوابط قانونی، برخورد جدی خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا