یزدفردا: ترنت الکساندر آرنولد لیونل مسی را به کریستیانو رونالدو ترجیح داد و این ستاره آرژانتینی را بهترین بازیکن جهان می‌داند.

به گزارش یزدفردا: ترنت الکساندر آرنولد به بحث قدیمی انتخاب بهترین بازیکن بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو جواب داد که البته انتخاب او شاید به مذاق محمد صلاح خوش نیاید.

الکساندر-آرنولد با شرکت در چالش "براکت فوتبال" در برنامه جی‌دی اسپورتس در تیک تاک، در یک بازی شرکت کرد که 16 بازیکن مطرح حال حاضر فوتبال جهان در آن حضور داشتند. او باید هر در مرحله از بین دو بازیکن یک نفر را انتخاب می‌کرد تا در نهایت بهترین بازیکن جهان از نظر خودش را معرفی کند.

در فینال، او بدون تردید لیونل مسی را به کریستیانو رونالدو ترجیح داد و این نشان‌دهنده علاقه این بازیکن انگلیسی به کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است.

صلاح، ستاره مصری، در تورنمنت خیالی الکساندر-آرنولد، با شکست دادن هری کین از بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی، به دور بعدی رفت که در نهایت در نیمه نهایی مقابل رونالدو شکست خورد. در سوی دیگر این براکت، لیونل مسی، کریم بنزما ستاره سابق رئال مادرید را کنار گذاشت تا با رونالدو به فینال برسد.

الکساندر-آرنولد در حال حاضر به دلیل مصدومیتی که دارد فینال جام اتحادیه روز یکشنبه را از دست داده است. به جای او کانر بردلی جوان در ترکیب حضور دارد که عملکرد مناسبی هم به جای گذاشته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا