یزدفردا: جو هارت قرار است در پایان فصل پیش‌رو، برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش یزدفردا: در آغاز دهه 2010، هر زمان که طرفداران فوتبال انگلیس شروع به مرور نام‌ها می‌کردند، خیالشان از حدس زدن دروازه‌بان منچسترسیتی راحت بود. سنگربانی که بعد از آن توانست چارچوب دروازه تیم ملی انگلیس را نیز برای یورو 2012 و جام جهانی 2014 تصاحب کند تا روزهای درخشانی داشته باشد، اما جو هارت با حضور پپ گواردیولا در اتحاد، راهی جز رفتن مقابل خود نمی‌دید.

حال با اعلام شخص جو هارت، این دروازه‌بان در پایان فصل و با اتمام قراردادش از سلتیک از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. جو هارت در دوران حرفه‌ای خود سابقه بازی با پیراهن تیم‌های منچسترسیتی، بیرمینگام، تورینو، وستهم، برنلی، تاتنهام و سلتیک را دارد. این دروازه‌بان انگلیسی در دوران فوتبال خود تا به امروز 752 بازی انجام داده و 290 کلین‌شیت داشته است. جو هارت 5 قهرمانی با پیراهن منچسترسیتی و 5 قهرمانی نیز با پیراهن سلتیک در کارنامه خود دارد.

او 266 بازی برای منچسترسیتی انجام داد و از سال 2008 تا 2017، به مدت 9 سال دروازه‌بان تیم ملی انگلیس بود. او در دوران ورزشی خود اتفاقات خاص زیادی را تجربه کرد و قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با منچسترسیتی یک تجربه خاص برای او بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا