استاندار یزد در نشست نخبگان:جایگاه نخبگان در جامعه یک جایگاه ویژه، ممتاز و عالی است


یزدفردا "استاندار یزد با اشاره به جایگاه مهم نخبگان در تمامی عرصه های مدیریت جهانی، کشوری و استانی گفت: نخبگان باید عارف، عالم و عاقل باشند.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی استانداری یزد،"محمد رضا فلاح زاده" استاندار یزد در نشست نخبگان و برگزیدگان استان در تالار فرهنگیان افزود علم با تفکر، تحقیق و تجربه پیشینیان بارور می شود و علم واقعی آن است که خود بجوشد.
فلاح زاده با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که مدیریت تحولات کشور باید در دست نخبگان دانشگاه و حوزه باشد، افزود: جایگاه نخبگان در جامعه یک جایگاه ویژه، ممتاز و عالی است و تمامی دستگاه ها موظفند نخبگان را ازجهات مادی و معنوی حمایت کنند.
وی یکی ازوظایف نخبگان را ایجاد الگوی پیشرفت در عرصه های فرهنگی، اقتصاد و تولید، عمران و آبادانی، مدیریت سیاسی، ارزشی، صنعتی و ارائه نظرات کاربردی برشمرد.
استاندار یزد در ادامه با بیان فرموده ارزشمندحضرت امام خمینی(ره) که با آنچه دارید بسازید تا خود همه چیز بسازید، به نخبگان و برگزیدگان استان گفت: از تمامی توانایی خود برای تولید علم استفاده کنید تا با نظرات کاربردی خود در پیشرفت استان و کشور سهیم باشید.
فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه تبلیغ فرهنگ قرآنی و سینما افزود: تبلیغ کار همه نخبگان، مسلمانان، شیعیان، پیروان انقلاب و مردم است وباید سینمایی با تکیه یر فرهنگ و علوم دینی خودمان پایگذاری کنیم.
وی افزود: در حوزه تبلیغ و فرهنگ ابتدا باید دشمن درونی خود را شناخت تا بغض، حسد، کینه، حب ثروت، قدرت و مقام کنار گذاشته شوند.
در این نشست نمایندگانی از سوی نخبگان و برگزیدگان به بیان دیدگاه های خود پرداختند و در پایان، ضیافت افطار با حضور استاندار بر پا شد.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا