یزدفردا: شاید شما هم در حین عبور و مرور در شهر یزد یا در وب گردی های روزانه خود، طرح "دورت بگردم یزد من" را دیده‌باشید؛ از آن به راحتی عبور کردید ؟ یا یکی از آن ۱۷ هزار نفری هستید که در این طرح شرکت کرده اید!!

به گزارش یزدفردا: این روزها طرحی به نام دورت بگردم یزد من با استقبال شهروندان یزدی روبه‌رو شده است؛ برای این که با طرح "دورت بگردم یزدمن" آشنا شوید مصاحبه ای را با رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد آقای مهندس مصطفی زارع زاده ترتیب دادیم. 

مصطفی زارع زاده در ابتدا گفت: طرح دورت بگردم یزد من با هدف آشنایی با ظرفیت های تاریخی و مذهبی و معرفی اماکن شهری، از ۳ ماه قبل آغاز شده و همچنان درحال برگزاری می باشد. 

زارع زاده ادامه داد: در این طرح مدیریت گردشگری "سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد" فرصتی را برای بیش از ۱۷ هزار یزدی فراهم کرده تا شهروندان یزدی با پرداخت هزینه حداقلی و یا رایگان از برنامه هایی از قبیل بافت گردی، یزدگردی، گردشگری نجوم، کویر گردی و گردشگری علمی آموزشی با هدف آشنایی عموم مردم با هویت اصیل یزدی ،مکان های تاریخی و مذهبی ، نجوم قرآنی ، شخصیت ها و‌ مفاخر یزد و ایران اسلامی در ابعاد مختلف آشنا و بهره مند شوند و از خدمات جانبی آن نیز استفاده نمایند. 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به استقبال ۱۷ هزار یزدی از این طرح هم گریزی زد و گفت: طرح دورت بگردم یزد من با حضور دانشجویان، دانش آموزان، مساجد، هیئت ها، محلات و سایر اقشار برگزار شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در قالب گروه‌های ۴۰ نفره در این طرح ثبت‌نام و شرکت کنند. 

 مصطفی زارع زاده در پایان ضمن دعوت از شهروندان یزدی به حضور در طرح دورت بگردم یزدمن، زمان اتمام این طرح را اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا