معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بهاباد گفت: در شهرستان بهاباد ۷۰۰ نفر کار اجرا، بازرسی، نظارت، پشتیبانی و امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

حمد هوشمند در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان بهاباد با اشاره به اینکه نقش رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها در جلب مشارکت حداکثری برای برگزاری یک انتخابات سالم بسیار مهم است، اظهار کرد: از همه ظرفیت‌های شهرستان در راستای تحقق چهار راهبرد اصلی در انتخابات یعنی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت قوی استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: در شهرستان بهاباد ۲۵ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد ۹ شعبه در شهر بهاباد، ۶ شعبه در روستاهای بخش مرکزی و ۱۰ شعبه در روستاهای بخش آسفیچ قرار دارد.

هوشمند افزود: حدود ۷۰۰ نیروی انسانی به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، پشتیبانی و امنیتی در برگزاری انتخابات یازدهم اسفند مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرستان بهاباد فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: انتخابات به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی سال در کشور برگزار می شود و امیدواریم با همکاری همه عوامل دست اندرکار و حضور و مشارکت قوی مردم در این صحنه حساس و سرنوشت ساز، برگ زرین دیگری را رقم بزنیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار بهاباد بر تبیین خدمات دولت سیزدهم در ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، زمینه ساز توسعه و اعتلای هر چه بیشتر کشور در همه عرصه هاست.

هوشمند بر استفاده از ظرفیت اقشار جامعه در تبیین دستاوردهای نظام و برگزاری باشکوه دو رویداد مهم آتی پیش رو یعنی دهه فجر و انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات پر شور نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند و ضامن امنیت کشور خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا