یزدفردا: فرماندار میبد بر حرکت فعالین فضای مجازی در چارچوب قانون تاکید کرد.

به گزارش یزدفردا: سیدجمال سجادی پور گفت: در بحث فضای مجازی هیچ تعارف و مماشاتی با حرکت‌های خارج از چارچوب قانون و مقررات نداریم و رسانه‌های شهرستان و مدیران و روابط عمومی ادارات و دستگاه‌ها باید پای کار باشند و نگذارند کسانی که می‌خواهند از این فضا سوء استفاده کنند این فضا را دست بگیرند.

وی با بیان اینکه فضا برای کسانی که اصول و شرایط را رعایت می‌کنند، باز است و هیچ مشکلی وجود ندارد گفت: امروز باید فضا را برای رقابت سالم و مشارکت حداکثری در انتخابات مهیا کنیم و تحقق این مهم نیاز به وجود فضای آرام و دارای چارچوب قانون و مقررات دارد.

سجادی پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و جهاد تبین گفت: فضای مجازی نباید فضایی برای ناکارآمد نشان دادن نظام و القای یاس و ناامیدی و عرصه جنگ دشمن تبدیل شود.

فرماندار میبد با اشاره به دست آورد‌های نظام در حوزه‌های مختلف پزشکی و سلامت، دانشگاه‌ها، نانو و عمرانی و زیرساخت‌های آب و برق و گاز افزود: دشمن می‌خواهد به گونه‌ای وانمود کند که کشور هیچ دست‌آوردی ندارد، بنابراین وظیفه رسانه‌های شهرستان حضور فعال در صحنه و تبین دستاورد‌های نظام است.

فرماندار میبد در ادامه با اشاره به طرح ساماندهی اتباع و مهاجرین در شهرستان میبد هم گفت: دستگاه‌ها باید اطلاعات خود را در این زمینه به روز کنند.

سجادی پور برگزاری مسابقه کتاب و ترجمه الغارات به همت شهرداری بفروئیه را کاری ارزشمند خواند و این اقدام را گامی در جهت معرفی این کتاب ارزشمند بیان کرد.

راه اندازی پویش درفضای مجازی پیرامون مسابقه کتاب، سوق دادن مردم به سمت مطالعه و حمایت از اقدامات فرهنگی و بررسی طرح تکمیلی گلزار شهدای گمنام پارک بهاران از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا