معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، گفت: این حادثه نشان داد مکتب حاج قاسم به معنای واقعی زنده است و دشمن از تداوم مکتب حاج قاسم و دوستداران او هراس دارد.

علی اکبر عزیزی  در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سرداردلها شهید حاج قاسم سلیمانی ویادواره شهدای شهرستان بهاباد که درورزشگاه روستای کویجان بخش آسفیچ برگزارشد درسخنانی با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و157 شهید شهرستان بهاباد و با بیان اینکه اسردارشهید حاج قاسم سلیمانی  نمونه  برجسته ای از تربیت شدگان اسلام ناب و مکتب امام راحل عظیم الشان(ره) بود که همه‌ عمر خود  را در راه جهاد الهی گذرانید اظهارداشت : حضور گسترده مردم در چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی نشان داد که حاج قاسم در دل‌های مردم جا دارد.

وی با بیان اینکه  به قول حاج قاسم  ما ملت شهادت هستیم و از شهادت هراسی نداریم، گفت: البته دشمن به این نکته توجه ندارد که مکتب ما با شهادت عجین است و منتهای آرزوی ما همین شهادت در این مسیر مقدس است.

عزیزی با تاکید براینکه دشمن نگران آثار فرهنگی مکتب حاج قاسم است که در دل و قلب مردم نهادینه شده و ریشه دارد افزود:ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی در جامعه تبیین ونهادینه شود

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد دربخش دیگری از سخنان خود از ولایت مداری مردم شهرستان بهاباد سخن گفت وافزود: شمامردم همیشه درصحنه بهاباد دراستان معروف به ولایت مداری هستید که خود سردارسلیمانی هم سربازولایت بود .

وی با بیان فرمایشی از مقام معظم رهبری که فرمودند زنده نگه داشتن یادوخاطره شهدا چیزی کمتر از شهادت نیست گفت : کسانی که دنبال شهادتید باید یاد  شهدارازنده نگه دارید مراسم شهدا را با شکوه برگزارکنید .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری  یزد با بیان اینکه حاج  قاسم  محبوب مردم بود و مردمداربود افزود: حاج قاسم شجاع و نترس بود دارای شجاعت وروحیه مقاومت بود شجاعت ومقاومت جز روحیه ایرانی هاست .

وی با بیان اینکه حاج قاسم به دنبال شهادت بود وهرکسی را می دید گفت دعاکنید من شهید شوم گفت :  واقعا حیف بود که حاج قاسم شهید نشودشرط شهید شدن شهید بودن است .

عزیزی درادامه سخنان با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم کسی یا کسانی به مقام معظم رهبری اهانت وتوهین کنند افزود: حاج قاسم اهل لقمه حلاتل بود اینها همه ناشی ازمکتب حاج قاسم است .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداریزد بابیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرماندهی شجاع و با تدبیر و مخلص بود که توانست جبهه مقاومت را احیا کند خاطرنشان کرد : سردار دل‌ها، سرباز ولایت بود و با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س)، امام حسین (ع) و امام راحل (ره) تمام عمر خود را در راه جهاد در راه خدا سپری کرد و به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی یک مکتب است و امروز ما در تمام جهان تأثیر این مکتب را شاهد

هستیم.

معاون استانداریزد خاطرنشان کرد: الگو قرار دادن اهداف نورانی شهیدان موجب اعتماد و امیدآفرینی است و امیدواریم با پیروی از فرهنگ والای شهدای گرانقدر روز به روز شاهد موفقیت‌های نظام انقلابی و اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گسترش یابد بسیاری از مشکلات و نیازها مرتفع می‌شود و شاهد اقتدار و عظمت در تمامی میدان‌ها خواهیم بوداظهارداشت :حفظ اقتدار و امنیت کشور در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و همه باید برای گسترش آن بیش از قبل وظایف دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود به مسئله انتخابات اسفندماه سال جاری اشاره کرد وبا بیان اینکه ما باید ازدشمنان انتقام سختی بگیریم گفت : انتقام من وشما مردم از دشمنان چه خواهد بود تکلیف من وشما یکی از صحنه هائی که درپیش داریم همین مسئله انتخابات است .

وی با بیان اینکه تکلیف وانتقام سخت ماباید درانتخابات معلوم شود افزود : تکلیف ما این است که گول حرفهای دشمن را نخوریم  ما باید درعرصه انتخابات به جد وارد شویم وهر چه مشارکت درانتخابات بیشتر شود انتخابات با شکوهتر خواهد بود

وی با بیان اینکه در صورت مشارکت پایین در انتخابات مجلس ضعیفی را خواهیم داشت، ادامه داد: باید زمینه حضور و مشارکت جوانان به ویژه رأی اولی‌ها در انتخابات فراهم شود، مشارکت این قشر جامعه در فرایند انتخابات می‌تواند تأثیر مثبتی بر تصمیمات کلان داشته باشد.

این مقام مسئول گفت : وظیفه همه آحاد مردم درروز یازدهم اسفند ماه سالجاری این است که با مشارکت حداکثری همه را به پای صندوقهای رای دعوت کنیم ما درقبال خون شهدا موظف هستیم و باید پاسخگو باشیم .

عزیزی با اشاره به اینکه خالی کردن صحنه انتخابات وصحنه های انقلاب اشتباه محض است افزود:ما امروز نزدیک به قله ایم وقله ظهور امام زمان عج است .

در مراسم گرامی داشت چهارمین سالگرد شهادت سرداردلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای شهرستان بهاباد با عنوان مرد میدان با حضور امام جمعه ، فرماندار،معاونین فرماندار، بخشداربخش آسفیچ ، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد ، خانواده معظم شهدا ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج وفرمانده انتظامی شهرستان واقشارمختلف مردم ولایت مدار شهرستان بهاباد وبخش آسفیچ حضورداشتند .

انتهای پیام/

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا