یزدفردا: اختتامیه دهمین کنگره ملی شعر کویر با معرفی برگزیدگان از ۱۲ استان کشور در ابرکوه برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: دهمین کنگره ملی شعر کویر که از روز گذشته در ابرکوه آغاز بکار کرده بود، امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

۵۳۸ اثر از ۲۶ استان کشور به دبیرخانه این کنگره در ابرکوه ارسال شده که از این تعداد، ۲۰ اثر در بخش اصلی، یک اثر در بخش طنز و یک اثر در بخش سفرنامه نویسی برگزیده شده اند.

در بخش ویژه دانش آموزان شهرستان ابرکوه هم در هر کدام از بخش‌های اصلی و سفرنامه نویسی نفراتی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

علیرضا رجبعلی زاده از کاشان، آرش پورعلیزاده از رشت، علی سلیمانی از تهران، حمیدرضا علی حمزه از یزد، نسیم صدرالدین از اصفهان، خدا بخش صفادل از نیشابور، معصومه شاکری از نیشابور، ساغر سلمان نژاد از تهران، طیبه سلمان نژاد از کیش، سعید مبشراز قم، میثم داوودی از قم، مصطفی توفیقی از مشهد، ستایش دوران از استان اصفهان، مجید عزیزی از خرم آباد، جواد صفری از خراسان جنوبی، سرایان قاسم بای از گلستان، محمد ابراهیم هویدا مژدهی از رشت، حسن خسروی وقار از قم، فاطمه احمدزاده از ابرکوه، احسان رییسی از ابرکوه به عنوان برگزیدگان بخش اصلی معرفی شدند.

در بخش طنز نیز فاطمه زهرا دوران از اصفهان و در بخش سفرنامه نویسی هم مهدی رحیمی از دلیجان مورد تجلیل قرار گرفتند.

اما در بخش ویژه دانش آموزان ابرکوه، کوثر فلاح زاده، مریم کریمی و بهاره رییسی در بخش اصلی و در سفرنامه نویسی نیز محمدجواد زارع و فرزانه قنبری به عنوان نفرات برتر انتخاب و تجلیل شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا