یزدفردا "عضو دفتر امام خمینی(ره) تاکید کرد: اگر حضرت امام(ره) در قید حیات بودند، بی‌تردید امروز با آقای شیخ مهدی کروبی همان برخوردی را می‌کردند که دیروز با آقای شیخ حسینعلی منتظری کردند.


به گزارش ایرنا، سید حمید روحانی، مورخ برجسته تاریخ انقلاب که روزگاری همراه کروبی در مجمع روحانیون مبارز حضور داشت، سه ماه قبل و در گرماگرم تبلیغات انتخابات نامه ای به دبیرکل حزب اعتماد ملی می نویسد که امروز و بنا به اقتضای زمان آن را منتشر می کند. وی در مقدمه متن این نامه که مشروح آن به زودی از سوی ایرنا منتشر می شود، آورده است: آنچه اکنون در دسترس خوانندگان عزیز قرار می‌گیرد، نامه‌ای است که در تاریخ 29 اردیبهشت 1388 به این امید بودم که نامبرده به خود آید و از کژراهه برهد و به انتشار این نامه هیچ‌گاه نیازی نباشد، لیکن چه توان کرد که دست‌های مرموز عناصر پشت پرده، رخصت اندیشیدن را از او سلب کرده‌اند و او را به ورطه‌ای افکنده‌اند که راه بازگشت ندارد و هر روز بیش از پیش از اسلام و امام "سلام‌الله علیه" دور می‌گردد به گونه‌ای که امروز هرگونه دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری را "دین‌فروشی"!! می‌خواند و همصدایی با آمریکا، صهیونیست‌ها و دیگر دشمنان اسلام را "دین‌مداری"!! می‌داند.

روحانی اضافه کرده است: اگر حضرت امام در قید حیات بودند، بی‌تردید امروز با آقای شیخ مهدی کروبی همان برخوردی را می‌کردند که دیروز با آقای شیخ حسینعلی منتظری کردند.

این مورخ تاکید کرده است: حضرت امام که آقای منتظری را "فاسد، فاسق و مفسد" خواندند برای این بود که می‌دیدند نامبرده با تاثیرپذیری از منافقان و جاسوسان حاکم بر بیت خود به نامه‌پراکنی دست می‌زند و دروغ‌پردازی‌ها و شایعه سازی‌های بی‌شرمانه اطرافی‌ها را به عنوان "وحی منزل" در نامه‌های خود منتشر می‌سازد، کاری که امروز جناب آقای کروبی به آن مبادرت می‌ورزد و خوراک چرب و نرمی برای رادیوهای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی فراهم می‌سازد. "اعاذناالله من شرور انفسنا"

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا