نخستین گردهمائی بازنشستگان فولاد مقیم شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه ، بخشدار بخش مرکزی و جمع زیادی از بازنشستگان فولاد مقیم بهاباد در ورزشگاه رضوی برگزار شد

نخستین گردهمایی بازنشستگان فولادی مقیم شهرستان بهاباد برگزار شد

نخستین گردهمائی بازنشستگان فولاد مقیم شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه ، بخشدار بخش مرکزی و جمع زیادی از بازنشستگان فولاد مقیم بهاباد در ورزشگاه رضوی برگزار شد

امام جمعه بهاباد در گردهمائی بازنشستگان فولاد مقیم بهاباد که در سالن مجموعه ورزشی رضوی برگزارشد در سخنانی با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم تا ارزش کار و کارگر در جامعه به درستی تبیین شود اظهارداشت:در نگاه اسلام، کار و فعالیت دارای جایگاه ارزشمند و والایی است تا جایی که در روایات و سیره اهل بیت (ع) این مسئله بارها مورد تاکید قرار گرفته است.

حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی درادامه افزود: حمایت از جامعه کارگری و تولید کنندگان که در شرایط فعلی در خط مقدم مبارزه قرار دارند، نیاز امروز جامعه است که باید مورد توجه مسئولان امر باشد.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه کارگری یک افتخار از منظر مبانی دین اسلامی است، اظهارداشت: وقتی کارگری عمل کارگری با اخلاص انجام می دهد علاوه بر روزی پاک و راه انداختن کار کارفرما نیز کار او عبادت نیز محسوب می شود.

بشکانی درپایان بابیان اینکه بازنشستگان مقیم فولاد بهاباد درمعادن اطراف کارکرده وبعد از سی سال بازنشسته شدند والان باید درآرامش وامنیت به سر برند گفت : باید خدمات رفاهی ومعیشتی به بازنشستگان فزایش یابد وخدمات رفاهی بیشتری به آنان داده شود.

درادامه این گردهمائی رئیس صندوق بازنشستگی فولاد بافق هم درسخنان ضمن تقدیر وتشکر از حضور وشرکت بازنشستگان دراین گردهمائی گفت : درشهرستان بهاباد بیش از 400 نفر کارمند بازنشسته فولادی داریم که تعدادی در خود بهاباد ساکن هستند وتعدادی هم درشهرهای اطراف کشورپراکنده اند .

 علیرضا زارع گفت : بازنشسته های شریف فولاد مقیم شهرستان بهاباد در استان بعد از بافق و مرکز استان بیشترین جمعیت را به خود اختصاص داده اند و بهابادی ها در گذشته و الان نقش بسزایی در توسعه معادن منطقه خصوصا شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق داشته اند.

وی از پرداخت خدمات رفاهی به بازنشستگان خبرداد و افزود : مابرای رفاه حال بازنشستگان محترم همه کاری انجام خواهیم داد وامروز نیز در این مراسم جهت رفاه حال بازنشستگان مراسم قرعه کشی وام وسفر به مشهد مقدس خواهیم داشت که انجام میشود .

این گردهمائی با اجرای برنامه های شاد ومتنوع نظیر چوب ابزی سنتی بهابادیها ، برگزاری مسابقه ورزشی بین بازنشستگان وقرائت شعر طنز توسط  شاعر طنز پرداز بهابادآقای حسن حاتمی ازدیگربرنامه های این مراسم بود

انتهای پیام /

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا