دعوت از مردم شجاع و مسلمان استان براي شركت درمراسم گراميداشت

 ياد و خاطره سومين شهيد محراب حضرت آيت ا... شهيد صدوقي، شهيدان والا مقام رجايي و باهنر و رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق

یزدفردا "استاندار یزد در پیامی از مردم استان یزد دعوت کرد تا در مراسم گراميداشت ياد و خاطره سومين شهيد محراب حضرت آيت ا... شهيد صدوقي، شهيدان والا مقام رجايي و باهنر و رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق حضور گسترده و با شکوه داشته باشند.

به گزارش یزدفردا"بنابراعلام  روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این پیام آورده است: بار ديگر سالروز شهادت مرد بزرگ، دانشمند عاليقدر و عالم رباني حضرت آيت ا... شهيد صدوقي فرامي رسد و ياد و خاطره رشادت، شجاعت، صداقت و رامرديهاي آن پير فرزانه را در يادها زنده نگه مي دارد.
حضرت آيت ا... شهيد صدوقي به عنوان يكي از ياران صديق و وفادار امام راحل عظيم الشان (ره) و ستونهاي استوار پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي از آنچنان جايگاه والا و رفيعي برخوردار است كه بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در شهادت آن بزرگوار فرمودند: « اسلام خدمتگذاری متعهد و ایران فقیهی فداکار و استان یزد سرپرستی دانشمند را از دست داد.» ایشان عالمی پرهیزکارو برجسته ، مجاهدی شجاع وخستگی ناپذیر و مطیع ولایت بود که قاطعیت، بلندهمتی، اخلاق نیکو، فروتنی ، پیشتازی در کمک به محرومین و مستضعفان و به طور کلی مردم داری، همدلي با رزمندگان و آسيب ديدگان و حمايت بي دريغ آن بزرگوار از ايثارگران و بسيجيان در دوران هشت سال دفاع مقدس زبانزد همگان بود و همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند شهید آیت ا... صدوقی(رض) از جمله چهره های نادری بود که ابعاد گوناگون یک شخصیت تمام عیار شایسته جمهوری اسلامی را در خود جمع داشت.
رحلت جانگداز عالم مجاهد و فقيه اهل بيت «ع» حضرت حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالعزيز حكيم رئيس مجلس اعلاي انقلاب اسلامي ضايعه اي تلخ و سنگين به ويژه براي ملت مسلمان و همسايه عراق است. تلاش فزاينده آن بزرگوار و نقش سازنده آن مرحوم در وحدت مسلمانان عراق هرگز فراموش نخواهد شد. در همين رابطه، مقام معظم رهبري(مدظله العالي) نيز در پيام تسليت خود به مناسبت رحلت سيد عبدالعزيز حكيم تاكيد فرمودند: خدمات اين روحاني مجاهد در راه تشکيل حکومت ملي عراق چه در دوران اقامت در ايران و چه پس از سقوط حکومت صدام و انتقال به کشور خود، کم نظير و فراموش نشدني است.
اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات همگان و تسليت وفات حضرت خديجه كبري(س) و حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالعزيز حكيم، باگراميداشت ياد و خاطره حضرت آيت ا... شهيد صدوقي(ره) و نكوهداشت شهيدان والا مقام رجايي و باهنر و همه شهداي گرانقدر كارمند ، از آحاد مردم انقلابی و شهید پرور استان دارالعباده يزد، دعوت مي نمایم تا در مراسمي كه به منظور گراميداشت مناسبتهاي مذكور، روز يكشنبه هشتم شهريورماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد روضه محمدیه برگزار می شود حضور به هم رسانند. موفقیت همگان را در راستای آرمانهاي بلند امام راحل عظیم الشأن (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا