رئیس آموزش و پرورش بهاباد گفت: با حضور شهید گمنام در مدارس شهرستان، دانش آموزان بهابادی درفضائی معنوی از پیکرمطهر شهید گمنان دفاع مقدس استقبال و میزبانی کردند.

 

استقبال دانش آموزان بهابادی از شهید گمنام

رئیس آموزش و پرورش بهاباد گفت: با حضور شهید گمنام در مدارس شهرستان، دانش آموزان بهابادی درفضائی معنوی از پیکرمطهر شهید گمنان دفاع مقدس استقبال و میزبانی کردند.

علیرضا قطب الدینی  گفت: با همکاری آموزش و پرورش بهاباد و به همت کمیته خادمین شهدا، دانش آموزان دوازده  مدرسه دخترانه و پسرانه از این شهید استقبال و میزبانی کردند.
وی بیان کرد: اینگونه آیین‌ها زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم و به ویژه دانش آموزان و نسل جوان جامعه است تا با سبک زندگی آنان آشنا شوند.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد اضافه نمود : حضور شهدا در مدارس و در بین دانش آموزان و معلمان، رایحه ایثار و مقاومت را ماندگار می کند تا گامی مؤثر در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه مردم بهاباد در هشت سال دفاع مقدس 48 شهید دانش‌آموز را تقدیم انقلاب کرده است، بیان کرد: امروز دانش آموزان ما باید رهروان صادق شهدا باشند و وصایا و زندگینامه آنان را سرلوحه و سرمشق زندگی خود قرار دهند تا از مسیر اسلام و انقلاب منحرف نشوند.

پیکر مطهر این شهید گمنام درهنرستان دخترانه کارودانش الزهرا(س) ، دبیرستان شهید رفیعیان ، دبستان دخترانه شهید زینلی ، دبیرستان پسرانه علوی ودبستان دخترانه حجاب یا شهید محمدرضا دهقان کریم آباد بخش مرکزی بهاباد میزبان دانش آموزان بود ودرحال وهوای معنوی از این شهید گمنام استقبال کردند .

وی با اشاره به اینکه حضور شهدای گمنام در مدارس تأثیر بسزایی بر نگرش دانش‌آموزان دارد، تصریح کرد: دانش آموزان بهابادی به گرمی و با شور و شوق وصف نشدنی در فضای آموزشی خود از پیکر پاک شهدای گمنام استقبال و بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا