درآستانه شهادت بانوی بی نشان حضرت فاطمه زهرا(س) ستاره ای گمنام اما همیشه درخشان میهمان مردم بهاباد بود وهوای شهر بهاباد را بهاری کرد.

مراسم استقبال این شهید گمنام درگلزار شهدا بهشت محمدی با حضور خانواده معظم شاهد فرماندار مسئولان ادارات ونیروهای نظامی و انتظامی برگزارشد

دراین مراسم فرمانداربهاباد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت:فضای معنوی پیکرمطهر شهید درشهربهاباد اثرات و برکات ویژه ای خواهدداشت بی شک ورود این شهیدگمنام مایه برکت برای نظام وباعث وحدت و همدلی خواهد بود.

علیرضا تیموری گفت:امنیت، اقتدار و آرامش جامعه مدیون شهیدان والامقام است و باید برای پیمودن ادامه راه شهدا از ولایت فقیه تبعیت پذیری کنیم.

وی افزود: برای پیمودن این راه و استمرار این نظام مقدس و حکومت اسلامی شهدا با تمام وجود به فرمان امام راحل لبیک گفتند و جان خود را در راه پاسداری از انقلاب اسلامی و دین و کشور نثار کردند.

فرمانداربهابادبیان داشت : مردم همیشه در صحنه این شهرستان همواره پای انقلاب و نظام بوده اند و همچنان این مسیر را با تبعیت پذیری ازولایت فقیه ادامه خواهند داد.

قراراست این شهید گمنام درسالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) درمیدان شهید سلیمانی روستای احمدآباد بخش مرکزی بهاباد تشییع وبه خاک سپرده شود .

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا