یزدفردا: رئیس دادگستری شهرستان زرند از دستگیری و اعزام به زندان شرور آدم ربا پس از پنج سال متواری بودن، در شهرستان زرند خبر داد.

به گزارش یزدفردا: ابوالفضل فرحبخش صبح امروز ۲۲ آذرماه در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح کنترل و جمع‌آوری اراذل و اوباش شناسنامه‌دار، متهم به آدم ربایی با محکومیت قطعی حبس تعزیری پس از پنج سال در زرند دستگیر شد.

وی افزود: در پی نیابت قضایی از دادگاه کیفری شهرستان کرمان، مبنی بر احتمال حضور یکی از متهمین آدم ربایی و شرارت در زرند، با صدور حکم جلب، برای دستگیری نامبرده اقدام شد.

فرحبخش گفت: در پرونده این شرور اتهام‌هایی از قبیل سرقت مسلحانه، حمل، خرید و فروش سلاح غیرمجاز، توهین، تهدید و ضرب و جرح نیز دیده می‌شود که با سوابق موجود پس از صدور رای قطعی در سال ۱۳۹۷ به علت بزه آدم ربایی و محکومیت به حبس تعزیری متواری شده بود، با تلاش و فعالیت اطلاعاتی عوامل انتظامی و ماموران واحد اجرائیات دادگستری زرند شناسایی و طی عملیات ضربتی و اقدامات غافلگیرانه پس از پنج سال دستگیر و برای تحمل دوران محکومیت تحویل زندان شده است.

رئیس حوزه قضایی زرند ضمن تشکر از عوامل فراجا در تامین نظم و امنیت شهرستان و دستگیری اراذل و اوباش، گفت: با اشراف اطلاعاتی موجود، زرند برای عاملان شرارت امن نیست، اما در این خصوص و اصلاح جامعه، شهروندان نیز مسئولیت اجتماعی دارند و بایستی نقش خود را در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی به طرق مختلف ایفا نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا