جلسه پیگیری مشکلات حوزه شهرداری شهربابک با حضور معاون عمرانی استان در محل استانداری برگزار شد.




به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهربابک؛ در پی مصوبه سفر معاون وزیر و با پیگیری محمدی رئیس شورای شهر در راستای حل مشکل حریم بلوار سردار شهید سلیمانی ، دوشنبه ۱۳ آذر ماه جلسه‌ای به ریاست دکتر موسوی معاون عمرانی استاندار، حافظی مدیر کل راه و شهرسازی، عراقی زاده مدیر کل راهداری، جلالی فرماندار، رئیس شورای شهر و شهردار شهربابک و همچنین روسای ادارات مسکن و شهرسازی و راهداری در محل استانداری برگزار شد.

در این جلسه مقرر گردید شهرداری شهربابک با توجه به تصویب طرح ایمن سازی و اصلاح ترافیکی بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی حد فاصل شهر خورسند تا پلیس راه شهربابک طبق طرح مصوب اداره کل راهداری استان کرمان اقدام نماید.

همچنین مقرر گردید شهرداری شهربابک در صورت الحاق اراضی نهضت ملی مسکن به محدوده شهر از شمال و شمال شرقی شهر شهربابک ضوابط معابر شهری را در خصوص بلوار شهید سپهبد سلیمانی اعمال نماید.

انجام مطالعات کمربندی شهربابک - خاتم توسط اداره راه و شهرسازی شهربابک و اقدام در راستای صدور سند اراضی پارک صنعت توسط راه و شهرسازی به عنوان سهم سرانه شهرداری از دیگر مصوبات این نشست بود.

در ادامه این جلسه مقرر گردید سهم سرانه شهرداری از اراضی دولتی با توافق راه و شهرسازی و شهرداری شهربابک با محوریت فرمانداری شهربابک انجام پذیرد.

همچنین در راستای ساماندهی دکه های موجود در حاشیه بلوار شهید قاسم سلیمانی مقرر گردید مجتمع خدماتی و رفاهی با محوریت تجاری تفریحی در دو سمت بلوار مذکور با مجوز و موافقت اداره کل راهداری استان به شهرداری شهربابک واگذار گردد.

تهیه طرح مطالعاتی ترمینال مسافربری تا پانزدهم دی ماه و واگذاری زمین  به شهرداری با موافقت اداره کل راهداری و اداره کل راه و شهرسازی کرمان جهت احداث ترمینال به جهت رفع مشکلات شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا