در بیست و چهارمین سالروز تاسیس مجموعه پارسیان مراسم افتتاح طرح توسعه هتل پارسیان یزد در وسعت ۶۷۳ متر مربع با سرمایه گذاری ۷.۷ میلیارد تومان برگزار شد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد در آئین رونمایی از این طرح  باتاکید بر اینکه زیرساخت‌های گردشگری استان نیازمند توسعه است، گفت: بنیاد مستضعفان گام‌های خوبی در این راستا برداشته است.

سیدمحمد رستگاری اظهار کرد: گردشگران یزد به واسطه خدمات خوب و حرفه ای که توسط هتل‌های زنجیره‌ای در شهر تاریخی و کهن یزد به آنها ارائه می شود، خاطرات خوبی از شهر جهانی یزد دارند.

وی عنوان کرد: امیدواریم با رویکرد جدیدی که در بنیاد مستضعفان به عنوان مدیریت مجموعه‌های گردشگری و اقامتی در استان یزد وجود دارد، بتوانیم روز به روز شاهد رونق گردشگری و بهبود و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان یزد باشیم.

رستگاری با اشاره به همت بلند بنیاد مستضعفان برای بازسازی و مرمت و نوسازی موزه آیینه یزد یادآور شد: این موزه از موزه های بسیار ارزشمند است که به مجموعه های فاخر استان یزد اضافه شد و نقش مهمی در جذب گردشگر دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد افزود: ظرفیت های بی‌نظیری در استان یزد در حوزه گردشگری وجود دارد و آمادگی داریم از این ظرفیت در سطح بین المللی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم در حوزه گردشگری پایدار باشیم و سرمایه گذاری پایدار داشته باشیم، باید استانداردسازی انجام شود، اظهار کرد: هر چه تناسب با شاخص ها بیشتر باشد، پایداری افزایش بیشتری پیدا می کند.

محمدحسین پورتقی عنوان کرد: حفظ ثبات در کیفیت خدمات نیز بسیار حائز اهمیت است و معتقدیم مدیری در مجموعه های اقتصادی خصوصی مدیر با جسارت است که سطح نگه داشت او بر پایه سود نباشد و ثبات کیفیت خدمات نیز در مدیریت او دیده شود.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا