یزدفردا: اپلیکیشن سامسونگ اینترنت یکی از مرورگرهای موجود برای دستگاه‌های اندرویدی است که در محصولات سامسونگ کاربران زیادی دارد. این مرورگر سرعت بالا و ویژگی‌های متنوعی دارد، اما تاکنون نداشتن نسخه دسکتاپ ضعف آن تلقی می‌شد. اکنون سامسونگ این مرورگر را در مایکروسافت استور برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر کرده است.

به گزارش یزدفردا: نسخه ویندوز مرورگر سامسونگ اینترنت اکنون در ویندوز استور در دسترس قرار گرفته است. اگر از کاربران دستگاه‌های سامسونگ گلکسی هستید، به‌احتمال‌زیاد از سامسونگ اینترنت که از قبل روی دستگاه شما نصب شده است، استفاده کرده‌اید. اگر به اکوسیستم گوگل وابسته نباشید، سامسونگ اینترنت مرورگری مناسب با محیط کاربری ساده است.

مرورگر اینترنت سامسونگ در ویندوز استور

اکنون می‌توانید با سیستم‌عامل ویندوزی خود این مرورگر را به‌صورت رایگان دریافت کنید. این اولین‌بار است که سامسونگ اینترنت برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته است.

متأسفانه هنوز سازوکار جامعی برای سینک‌کردن کامل اکانت‌های سامسونگ در نسخه ویندوز این مرورگر وجود ندارد، اما می‌توانید به حساب کاربری خود وارد شوید و به بخشی از اطلاعاتتان مثل سوابق مرور وب، بوکمارک‌ها و صفحاتی که ذخیره کرده‌اید، دسترسی داشته باشید، اما برای مثال، هنوز راهی برای همگام‌سازی رمزهای عبور ذخیره‌شده وجود ندارد.

سامسونگ اینترنت در ویندوز، از نظر طراحی شباهت زیادی به گوگل کروم دارد. در قسمت بالایی مرورگر، نوار آدرس و در سمت راست، بوکمارک‌‌ها و افزونه‌ها را می‌بینیم. گزینه‌های حساب کاربری و تنظیمات نیز تقریباً در همان قسمت مشابه با گوگل کروم قرار دارند.

اولین‌بار که سامسونگ اینترنت را روی ویندوز اجرا می‌کنید، می‌توانید تاریخچه مرورگر خود را از مرورگرهای دیگر، ازجمله گوگل کروم و مایکروسافت اج به این برنامه وارد کنید. همچنین می‌توانید بوکمارک‌ها را با استفاده از یک فایل HTML به مروگر جدید خود بیاورید.

با اینکه تمام مرورگرهای حال‌حاضر تقریباً ظاهر و عملکرد مشابهی دارند، سامسونگ اینترنت به‌طور کلی، از اکثر مرورگرها کمی متمایز است. اگر به‌دنبال جایگزینی برای کروم هستید، سامسونگ اینترنت یک مرورگر ساده و کاربردی است که می‌تواند تجربه خوبی را در دسکتاپ ارائه دهد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا