سفر استاندار و مسئولين استان به شهرستان بافق


استاندار یزد به همراه امام جمعه بافق، جمعی از مديران دستگاههاي اجرايي، فرماندار و مسئولین بافق از شهرستان بافق بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد رضا فلاح زاده در این مراسم از بخش مرکزی شهرستان بافق، روستای باقر آباد، طرح احداث کارخانه فولاد 800 هزار تنی سنگ آهن بافق وکارخانه کاشی زمرد بازدید کرد.
وی همچنین کلنگ ساخت دبیرستان علوم و معارف قرآنی و ورزشگاه 1200 نفری این شهرستان را به زمین زد.
طرح های بهسازی اورژانس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) با اعتبار 700 میلیون ریال که طی 55 روز بهسازی شده است و برق رسانی به مجتمع دامداری های دهتک به طول 2400 متر شبکه فشار ضعیف و 1100 متر شبکه فشار متوسط از دیگر پروژه هايي بود که در این سفر یکروزه توسط استاندار افتتاح و به بهره برداری رسید.
استاندار يزد در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مراسم تنفیذ حکم دهمین دوره ریاست جمهوری به دست رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با تأیید برنامه های دولت، بر برنامه ریزی در کارها و انجام کارهای ماندگار تاکید داشتند.
وی به سخنان رئیس جمهوری در این مراسم اشاره کرد و گفت: فعالیت با تمام توان برای 70 میلیون ایرانی، تحقق عدالت در تمامی بخش ها و اقصی نقاط کشور، اولویت بخشی به توسعه فرهنگی، اقتدار و عزت در سیاست خارجی، هماهنگی و همدلی در سازندگی کشور، هدفمند کردن رایانه ها و اجرای طرح تحول اقتصادی از مهمترین موضوعاتی بود که رئیس جمهوری در مراسم تنفیذ به عنوان اولویت های دولت دهم ذکر کرد.
فلاح زاده با اشاره به روش جدید سفرهای استانی اظهار داشت: در سفرهای آینده ابتدا میزان پیشرفت مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، سفرهای دور اول و دوم ریاست جمهوری و سفر گذشته مدیران استان مورد بررسی قرار می گیرد و سپس مصوبات جدید برای شهرستان اتخاذ می گردد.
استاندار بر پیگیری مجدانه مسئولین استان و شهرستان جهت پیشرفت مصوبات این سفرها تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی خدمات بسزایی را برای این ملت داشته است و انتظار است مسئولین به عنوان مجریان مصوبات این سفرها بیشتر پیگیر اجرای مصوبات باشند.
در این جلسه بیش از 50 مصوبه در زمینه پیشرفت و آبادانی شهرستان بافق تایید و به مسئولین مربوط ابلاغ گردید.
گفتنی است استاندار در ادامه این سفر با خانواده شهید علی رضا تشکری و شهید ایوب بلبلی نیا دیدار کرد.

گزارش تصویری از سفر استاندار و مسئولين استان به شهرستان بافق











یزدفردا









 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا