پيام  استانداریزد به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار


استاندار يزد به مناسبت فرا رسيدن روز خبرنگار پيامي صادر كرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است: ن والقلم و ما یسطرون،روز خبرنگار فرصتی مغتنم است تا بار دیگر از خدمات و تلاشهای عزیزان عرصه های اطلاع رسانی به عنوان زبان گویا و چشم بیدار جامعه قدردانی شود. شرایط حساس کنونی دنیای امروز بیش از پیش بر نقش و اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات افزوده است و مسئولیت خبرنگاران را در راستای آگاهی دادن به مردم خطیرتر می سازد.
تعهّد، صداقت، رعایت انصاف، شجاعت در بیان، رعایت امانت، توجه به مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از اصول اجتناب‏ناپذیری می باشد که  باید مدنظر  خبرنگاران و روزنامه نگاران میهن عزیز اسلامی قرار گیرد، چرا که توجه به این اصول می تواند مسیر روشن و متعالی را در عرصه های اطلاع رسانی فراهم نماید.
رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) نیز بارها بر اهمیت خبررسانی تاکید کرده و در این خصوص می فرمایند: به مسئله خبررسانی باید به این چشم نگاه کرد که به نیت ترویج خیر باشد. همچنین ایشان در بیانات ارزشمندشان اطلاع رسانی از خدمات دولت را یک ضرورت مهم عنوان فرموده اند، لذا شايسته است خبرنگاران عزيز با تلاش همه خدمتگزاران خدوم با اطلاع رساني از دستاوردهاي بزرگ انقلاب شكوهمند اسلامي، با پيشرفت هاي جامعه همگام شوند.
ارائه اطلاع رساني شفاف، پرهيز از سياه نمايي، بهره گیری از تکنیک های روز و جاذبه های هنری، توجه به جنبه هاي اميد بخش اخبار و اطلاعات و جاري نمودن خون تازه تلاش و فعاليت در شريان جامعه اسلامي از جمله اتفاقات مهمي است كه خبرنگاران مي توانند در تحقق آن نقش مهمي را ايفا كنند.
اینجانب ضمن گراميداشت هفدهم مردادماه سالگرد شهادت خبرنگار شهید، محمود صارمی، اين روز را به همه خبرنگاران خدوم و تلاشگر كه خالصانه و صادقانه با قلم خويش در راستاي آرمانهاي بلند امام راحل(ره) و پيشرفت ميهن اسلامي خدمت مي كنند، تبريك گفته و از درگاه خداوند متعال، توفیق و سربلندی همگان را مسئلت می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا