یزدفردا: در بازرسی میدانی از املاک مناطق مختلف شهر کرمان، ۶ بنگاه به علت نداشتن مجوز کسب پلمب شدند.

به گزارش یزدفردا: معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در حاشیه چهارمین گشت دوره‌ای معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مبنی بر بازرسی و نظارت بر بنگاه‌های املاک شهر کرمان گفت: هدف گروه مشترک بازرسی، نظارت بر واحدهای صنفی و پیشگیری از تخلفات و جرایم بعدی است به ویژه در واحدهایی که با سرمایه‌های مردم در ارتباط هستند. و این تیم در حوزه املاک و خودرو تشکیل شده و بصورت مستقیم از این واحدهای صنفی بازرسی می کند.

سید مهدی قویدل افزود: به علاوه دوره‌های آموزشی اولیه و تخصصی نیز برای متصدیان بنگاه‌ها و مشاوران املاک کرمان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان سپس یادآوری کرد: در این بازرسی از ۱۵ بنگاه املاک مناطق مختلف شهر کرمان بازرسی میدانی شده و ۶ بنگاه املاک به علت نداشتن مجوز کسب پلمب شدند،

 بگفته وی: متصدیان این بنگاه‌ها که فاقد مجوز بوده‌اند، با وجود دریافت تذکرات قبلی همچنان به فعالیت خود ادامه داده‌اند تا اینکه در این بازدید با دستور بازپرس مولایی، دستور پلمب بنگاه آنان صادر شد.

سید مهدی قویدل اعلام کرد: همچنین ۴ بنگاه به دلیل تخلفات صنفی طبق موضوع مواد قانونی ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی، اخطار پلمب دریافت کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا