یزدفردا: به منظور کمک به نیازمندان استان در ایام هفته مقاومت قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام با حضور دستگاه‌های خدمات رسان تشکیل شد.

به گزارش یزدفردا: سردار نظری گفت: این جلسه با محوریت کمک به نیازمندان استان در ایام هفته مقاومت و ایام پیش از آن با حضور دستگاه‌های خدمات رسان فرهنگی اقتصادی و معیشتی از جمله کمیته امداد، سازمان تبلیغات، سازمان اوقاف، آستان قدس رضوی، بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، جامعه بسیج پزشکی و اقشار و بانک‌ها تشکیل شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان افزود کمک به ساخت مسکن، راه روستایی، تامین آب شرب و آب کشاورزی، ساخت خانه عالم، مسجد، مدرسه و سرویس بهداشتی و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه و اعطای تسهیلات از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای ایام هفته مقاومت در استان کرمان در روستا‌ها و مناطق محروم پیش بینی شده است.

سردار نظری افزود تامین آب شرب برای ۵ هزار خانوار روستایی، توزیع ۵۶۰ سری جهیزیه برای جوانان در آستانه ازدواج، توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی، اعطای تسهیلات به نیازمندان و آزادی ۶۳ زندانی جرام غیر عمد شاخص‌ترین برنامه‌های قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در ایام هفته مقاومت خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا