یزدفردا: مراسم عزاداری ایام فاطمیه در ۴۲۰ مکان کرمان شهر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش یزدفردا: مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: در نشست خبری بیان کرد: شعار ایام فاطمیه سال ۱۴۰۲" مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها" نامگذاری شده است.

حجت‌الاسلام حسنی افزود: برنامه‌های مذهبی ایام فاطمیه امسال با موضوعات بصیرتی جهان اسلام و جنگ بی‌رحمانه علیه مردم مظلوم غزه گره خورده است، به همین جهت رویکرد هیأت‌های مذهبی و برگزارکنندگان مراسم‌های حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها)، تبیینی و بصیرتی است.

وی تصریح کرد: این رویکرد در ابعاد انقلابی، ارزشی و اجتماعی، توجه به نقش مادری و جایگاه بانوان مؤمن در اجتماع تعریف شده است.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با اشاره به اقدامات و فعالیت دشمن در خصوص بانوان و مطرح کردن مقوله عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: امپراتوری رسانه‌ای دروغین تلاش کرد که نشان دهد، زنان در جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد.

وی تصریح کرد: در نظر داریم به برکت مجالس حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) در مجالس و برنامه‌ها به تبیین شخصیت و نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر مادری و زنان در جمهوری اسلامی بپردازیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی گفت: محتوای تبلیغی موارد یاد شده در اختیار هیأت‌ها و برگزارکنندگان مراسم‌ها قرار گرفته است تا در برنامه‌های ایام فاطمیه اول و ایام فاطمیه دوم استفاده شود.

وی بیان کرد: در سطح شهر کرمان دارای ۱۴ منطقه هستیم که هر یک از مناطق ۲۰ الی ۳۰ مسجد و حسینیه دارند و فعالیت خود را به مناسبت ایام فاطمیه آغاز کرده‌اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا