یزدفردا :مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری با حضور در مراسم گرامیداشت روز خبرنگارکه در باشگاه خبرنگاران صدا و سیمای مرکز یزد برگزار شد ، صداقت را مهمترین رسالت یک خبرنگار دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد ، سید عبدالمجید قائم محمدی در این جلسه با اشاره به خصوصیات بارز خبرنگاری گفت: به فرموده مقام معظم رهبری به مسئله خبررسانی باید به این چشم نگاه کرد که به نیت ترویج خیر باشد.
مشاور استاندار ادامه داد: گزارشگری و خبرنگاری شغل با ارزشی است زیرا آینه تمام نمایی برای مردم و مسئولین است.
وی رسانه ها را هدایت گر جامعه برشمرد و گفت: معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از خبرنگاران و مسئولین رسانه ها خواسته تا جامعه را هدایت و تربیت نمایند.
وی ادامه داد: خبرنگاران با قلمي سر و کار دارند که خداوند در قرآن به آن قسم خورده است و این نشان دهنده این است که شغل خبرنگاری و نویسندگی حرفه ای مقدس است.
قائم محمدی گفت: متاسفانه در زمان انتخابات و بعد از آن برخی از دشمنان در چهره خبر و خبررسانی به ترویج دروغ هایی پرداختند تا جامعه را به تشنج بکشند.
ترویج فضائل اخلاقی و حفظ حرمت افراد از مهمترین مسائلی بود که رئیس روابط عمومی استانداری از آن به عنوان دیگر شاخصه های خبرنگاری یاد کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم از 9 نفر از خبرنگاران نمونه باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سيماي يزد با تقدیم هدیه و لوح یادبودی از طرف روابط عمومی استانداری تقدیر شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا