یزدفردا: چهارشنبه گذشته، اپل iOS ۱۷.۲ beta ۳ را عرضه عمومی کرد؛ این بروزرسانی یک سری پیشرفت‌های کوچک اما کاربردی به کاربران آیفون ارائه می‌کند.

به گزارش یزدفردا: در حال حاضر، اگر آهنگی را در «Apple Music» خود ذخیره کرده‌اید، این آهنگ به طور خودکار در قسمت «library» ذخیره می‌شود. اپل اکنون به شما این امکان را می‌دهد که با تغییر تنظیمات، این بروزرسانی را غیرفعال کنید. اما در ios ۱۷.۲ این قابلیت به طور پیش فرض روشن است.

پیش‌بینی‌های متنی، زمانی که آیفون شما تشخیص می‌دهد، کلمه‌ای را به اشتباه نوشته‌اید، هنگام نوشتن ممکن است آزاردهنده باشد. مخصوصاً اگر آنچه را که می‌خواهید بنویسید به درستی نوشته شده‌ باشد. با iOS ۱۷.۲ بتا ۳، اکنون می‌توانید این قابلیت را خاموش کنید. فقط به Settings > General > Keyboard بروید و بر روی «Show Predictions Inline» ضربه بزنید.

Photos و Apple Music اکنون با یکدیگر کار می‌کنند. عکس‌ها در این بروزرسانی جدید می‌توانند بر اساس آهنگ‌های منتخب شما در Apple Music در Memories استفاده شوند. که حاکی از شخصی‌سازی بیشتر در بخش خاطرات آیفون است.

تصویرهای زمینه قدیمی محبوب نیز برگشتند؛ به نظر می‌رسد در بروزرسانی جدید سیستم عامل آیفون، تصویر زمینه حباب‌های زنده قدیمی بازگردانده شده‌است که بسته به نحوه نگه داشتن تلفن خود، حباب‌ها حرکت می‌کنند.

به علاوه آنچه گفته شد، تعداد انگشت شماری تغییرات جزئی نیز در بروزرسانی جدید وجود دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا