یزدفردا: راهپیمایی حمایت از مردم غزه در محکومیت جنایات نسل کشی رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۵ از چهارراه ابن سینا(کاظمی) تا میدان عاشورای کرمان برگزار می شود

به گزارش یزدفردا: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی امروز(شنبه ۲۷ آبان) از ساعت ۱۵ از محل چهارراه ابن سینا(کاظمی) تا میدان عاشورای شهر کرمان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

انجم شعاع افزود به دلیل درخواست های زیاد مردمی مبنی بر برگزاری راهپیمایی سراسری در حمایت از مردم غزه، قرار شد با حضور اصناف، هیات‌های مذهبی، دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار مردم، راهپیمایی گسترده ۲۷ آبان در سراسر شهرها و روستاهای استان همزمان با سراسر کشور به صورت باشکوه برگزار شود.

وی تاکید کرد: از همه مردم فهیم و ولایتمدار کرمان که همیشه حامی مردم فلسطین و غزه بوده اند برای شرکت پرشور در این راهپیمایی دعوت می کنیم تا با حضور حماسی خود قوت قلبی برای مردم و کودکان‌ غزه باشند و همچنین از اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان آن یعنی آمریکا و کشورهای غربی اعلام انزجار و برائت کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد سخنران پایانی راهپیمایی مراسم راهپیمایی روز شنبه ۲۷ آبان سردار حسین‌معروفی معاون‌ هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر راهپیمایی ۱۰ غرفه فرهنگی و تبلیغی نیز برای کودکان و نوجوانان برپا می شود که برنامه ها و فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری در آنها اجرا می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا