خبرگزاري فارس: يحيي گل‌محمدي به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال تربيت يزد، سكان هدايت اين تيم در فصل جاري را به دست گرفت.‌
مديرعامل تيم باشگاه فرهنگي ورزشي تربيت يزد از انتخاب يحيي گل محمدي به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال تربيت در فصل جاري رقابتهاي ليگ دسته اول فوتبال كشور خبر داد.
كامران قربانيروز گفت:تيم فوتبال تربيت در فصل جاري با تركيب بازيكنان بومي و غيربومي با قدرت در ليگ دسته اول كشور حضور خواهد داشت.
وي ابراز اميدواري كرد، در سايه همكاري و همدلي همه دلسوزان عرصه فوتبال شاهد ارتقاي تربيت و حضور مجدد اين تيم در ليگ برتر باشيم.
خبرگزاري فارس از يزد نوشت گل‌محمدي پس از جلسات متعدد و رايزني‌هاي بسيار سرمربيگري اين تيم را پذيرفت و قرارداد رسمي خود را با اين تيم امضا كرد.
گل‌محمدي كه از بازي در تيم ملي و سرمربي‌گري تيم صباي قم را در كارنامه خود دارد، با تربيت يزد قرارداد يك‌‌‌ساله امضا كرده است.
اين بازيكن قديمي فوتبال ايران، حسن خلق را در شاخص‌هاي اخلاقي خويش دارد و در بازي‌هاي مختلف چندين بار لقب با اخلاق‌ترين بازيكن را به خود اختصاص داده است.
اميد مي‌رود اين بازيكن اسبق تيم ملي كه هم‌اكنون عنوان سرمربي را با خود به همراه دارد، در اين فصل تيم فوتبال تربيت يزد را با همكاري، همدلي و تخصص با جايگاه شايسته استان يزد برساند.
تمرينات اين تيم تربيت يزد با سرمربيگري يحيي گل‌محمدي به زودي به طور رسمي در ورزشگاه شهيد نصيري يزد دنبال مي‌شود
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا