يكي از خبرنگاران كه هنوز در تفكر دوم خرداد به سر مي‌برد با اقدامي عجيب روز خبرنگار را به خبرنگاران تسليت گفت و علت آن را بازداشت چند خبرنگار در حوادث بعد از انتخابات دانست كه در اين باره انبارلوئي پاسخ داد: هيچ كشوري اين لوس بازي‌هايي رسانه‌اي را به امنيت خود ترجيح نمي‌دهد.

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در هتل انقلاب تهران به ميزباني حزب موتلفه اسلامي و با حضور خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف كشور برگزار شد كه اين مراسم حاشيه‌هايي نيز در پي داشت:

* در جمع خبرنگاران زمزمه‌هايي مبني بر نارضايتي از عدم حضور حبيبي دبير كل حزب شكل‌ گرفته بود ، بادامچيان سلام حبيبي را به خبرنگاران رساند وگفت: آقاي حبيبي در سفر عمره است.

* در ابتداي اين مراسم مجري از خبرنگاران خواست تا اين مراسم را به نشست خبري تبديل نكنند و صرفا به خواسته‌ها و تعاملات خود با حزب موتلفه اسلامي بپردازند كه خبرنگاران برخي از مطبوعات اين خواسته مجري را كاملا برعكس اجرا كردند.

* خبرنگاري خطاب به بادامچيان گفت: چرا براي خودتان موبايل نمي‌خريد و در دسترس نيستيد كه بادامچيان پاسخ داد بر اساس روحيه‌ خود تمايل ندارم تلفنم را به فرد ديگري براي پاسخ بدهم كه اگر اين كار را نكنم زماني براي حضورم در مجلس و جاهاي ديگر باقي نخواهد ماند.

* پاسخ مستند و مستدل انبارلويي به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه چه استدلالي مبني بر متهم كردن سران اصلاحات به انقلاب مخملي داريد وي را وادار به ترك جلسه كرد.

* سخنان قاطعانه بادامچيان درباره تحريف اخبار در يكي از روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب و تاكيد وي بر اين كه من اين روزنامه را نه تنها در جريان آمريكا بلكه در خط آمريكا مي‌بينم چون اين روزنامه به طور مثال در روز تحليف تنها در صفحه اول ده‌ها دروغ را از اين مراسم منتشر كرده بود. آيا شما روزنامه‌اي را كه دروغ‌هاي بسيار زيادي خطاب به دولت انتشار مي‌دهد را در خط ملت مي‌بينيد يا در خط امريكا سبب شد تا اين خبرنگار مدعي نيز غزل خداحافظي را بخواند.

*بادامچيان گفت: اگر وزير ارشاد مي‌شدم اجازه مي‌دادم تا اين رسانه‌هاي اصلاح‌طلب تا مي‌توانند دروغ منتشر كنند چون ملت انقلابيمان را به‌خوبي مي‌شناسم نظر :

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا