یزدفردا: رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: پس از سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان و در پی بازدید رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به این شهرستان و با پیگیری دستگاه قضایی استان و برگزاری جلسات متعدد با ادارات متولی اراضی، امکان صدور سند مالکیت برای ۵۳۹ قطعه زمین مسکونی و تجاری در محدوده شهرستان رودبار جنوب فراهم شده است.

به گزارش یزدفردا: محمد فرجام طاهری امروز ۲۳ آبان ماه با اشاره به وظیفه دستگاه قضا مبنی بر احیاء حقوق عامه، اظهار کرد: امکان صدور سند مالکیت برای ۵۳۹ قطعه زمین مسکونی و تجاری که قبل از سال ۱۳۹۱ از سوی شهرداری یا بخشداری به آنها واگذار شده بود، با اقدامات مذکور فراهم شد.

وی افزود: صدور سند مالکیت برای منازل مسکونی و تجاری جزء حقوق عامه مردم است که دادستانی شهرستان رودبار آن را پیگیری کرد و به نتیجه رساند.

رئیس دادگستری رودبار جنوب گفت: اشخاصی که تا سال ۱۳۹۱ از شهرداری یا بخشداری یا سایر ادارات، زمین مسکونی دریافت کرده‌اند جهت اخذ سند مالکیت ملک خود به اداره راه و شهرسازی مراجعه کنند.

وی بر لزوم رفع موانع صدور اسناد اراضی تاکید کرد و افزود: تعداد زیادی از منازل مسکونی و تجاری شهرستان رودبار جنوب علی‌رغم تصرفات قدیمی و مالکانه مردم فاقد سند رسمی مالکیت هستند که باید با رفع موانع موجود امکان صدور سند برای آنها تسهیل شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا