یزدفردا: مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد : تکمیل و بهره برداری طرح های نیمه تمام در اولویت دولت سیزدهم است و از این رو تلاش خواهیم کرد تا طرح های ورزشی شهرستان مروست تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در سفر به شهرستان مروست و دیدار با روسای هیات‌های ورزشی شهرستان گفت: بسیار خرسندیم از اینکه در راستای بررسی شرایط زیرساخت‌ها و حوزه ورزش و جوانان در شهرستان مروست به این شهرستان سفر کرده و امیدواریم اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد.

 

حاجی حسینی افزود: تکمیل و بهره برداری طرح های نیمه تمام در اولویت دولت سیزدهم است و از این رو تلاش خواهیم کرد تا طرح های این شهرستان تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

 

وی بیان داشت: دو طرح استخر سرپوشیده و زمین چمن بعنوان دو طرح مهم در دستور کار است،با تخصیص اعتبارات لازم که در سفر دور دوم ریاست محترم جمهور مصوب شده، بتوانیم استخر را به مرحله بهره برداری برسانیم و زمین چمن نیز کار‌های زیرسازی انجام شده و با اتمام چاه آب و تامین آب رسانی، مراحل کاشت انجام و به مرحله بهره برداری می‌رسد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه خاطرنشان کرد: طرح های دیگر در نقاط مختلف شهرستان نیز بازدید و مسائل و مشکلات آن‌ها احصا و نسبت به مرتفع کردن آن‌ها اقدام می‌شود.

حاجی حسینی بر توجه و تعامل هیات‌های استانی با شهرستان‌ها تاکید و تصریح کرد:هیات‌های ورزشی باید به هیات‌های شهرستانی خود توجه کنند و مشکلات بررسی و نسبت به حل آن اقدام کنند. 

وی ادامه داد: آموزش یکی از مباحثی است که با توجه به فاصله زیاد شهرستان از مرکز استان، باید دوره‌های مختلف در شهرستان برگزار شود و نباید بخاطر حدنصاب نرسیدن افراد متقاضی این دوره برگزار نشود. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان گفت: تلاش می‌شود تا مشکلات موجود و مصوبات این نشست و بازدید‌ها تا حصول نتیجه پیگیری شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا