یزدفردا: مدير صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان مهريز گفت: اين صندوق در تحقق اهداف عالي دولت در زمينه ازدواج و اشتغال پيشتاز بوده است.

علي‌محمد محرابيان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در مهريز اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا(ع) مهد خدمت‌رساني و مهرورزي به جوانان و مستضعفان جامعه است و در اين مسير با گام‌هاي محكم و استوار به پيش مي‌رود.
وي افزود: افتتاح و راه‌اندازي اين صندوق در كل كشور از نخستين دستاوردهاي دولت نهم در حوزه اشتغال و ازدواج است كه نويد دولتي سربلند و كارآمد را مي‌دهد.
محرابيان هدف از تشكيل اين صندوق را رفع دغدغه‌هاي ازدواج و اشتغال و مسكن جوانان ذكر كرد و ادامه داد: ايجاد اشتغال از طريق اعطاي تسهيلات و حمايت از توليدات واحدهاي زودبازده از مهم‌ترين اهداف عالي اين صندوق در مهريز است و پرداخت تسهيلات اشتغال و ازدواج به عنوان مهم‌ترين دغدغه خاطر جوانان امروزي از برجسته‌ترين خدمات اين صندوق در طول چند سال گذشته بوده است.
مدير صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان مهريز يادآور شد: تشكيل 21 جلسه كلاس آموزشي براي 428 نفر از زوج‌هاي جوان با همكاري اداره بهزيستي شهرستان هفته‌اي يك بار و به مدت چهار ساعت با ارائه موضوعاتي همچون نقش زن و مرد در زندگي و ازدواج فاميلي و شيوه‌هاي فرزندپروري از عمده فعاليت‌هاي اين صندوق در امر ازدواج بوده است.
وي عنوان كرد: زوج‌هاي شركت‌كننده در اين كلاس‌ها بعد از پايان دوره، موفق به دريافت گواهينامه ‌و به بانك‌هاي عامل براي دريافت تسهيلات ازدواج به مبلغ 2 ميليون تومان معرفي مي‌شوند.
محرابيان بيان داشت: از اوايل سال گذشته تاكنون بيش از 3 ميليارد و 600 ميليون تومان تسهيلات در اختيار زوج‌هاي جوان مهريزي قرار گرفته است.
شهرستان مهريز با 45 هزار نفر جمعيت در 35 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا