یزدفردا "فرزانه سادات حسيني، دختر دانشجوي مهريزي توانست با هزينه شخصي و گرفتن وام مقام سوم كاتاي انفرادي جهاني را براي همشهريانش به ارمغان بياورد
مسئولان تربيت بدني اين شهرستان در مراسم استقبال حضور نيافتند كه اين امر نشانگر ميزان توجه مسئولان اين اداره به قهرمانان اين شهرستان ميباشد.
به گزارش خبرنگاريزدفردا، معاون فرماندار مهريز صبح امروز در مراسم استقبال پرشور شهروندان و جمعي از مسئولان مهريزي از ورود اين ورزشكار به شهرستان مهريز ضمن تبريك و تجليل از اين قهرمان اظهار داشت: روحيه ورزش و گرايش به پويايي و تحرك در جوانان، جامعه ما را از هر تهديدي مصون مي‌كند.
علي صمدي افزود: همه جوانان اين شهرستان و به ويژه بانوان اين خطه بايد از اين بانوي قهرمان الگو بگيرند تا شاهد ترقي و اعتلاي ورزش قهرماني درشهرستان، استان و كشور باشيم.
در ادامه اين مراسم، بانوي دارنده مقام سومي كاتاي انفرادي جهان نيز با اشاره به اينكه با وجود مشكلات فروان و هزينه شخصي و گرفتن وام به اين دوره از مسابقات اعزام شده است، اظهار داشت: انتظار ما از مردم و مسئولان اين است كه با توجه به وجود ظرفيت‌هاي قوي كه بين ورزشكاران و جوانان مهريزي وجود دارد، با حمايت خود از ورزشكاران مهريزي به ويژه بانوان به كسب افتخارات بيشتر براي اين شهرستان كمك كنند.
اين ورزشكار مهريزي با اشاره به اينكه فقط وي توانسته از بين بانوان ايراني اعزامي به مسابقات جهاني مالزي مقام كسب كند، بيان داشت: در طول 9 سال فعاليت ورزشي توانسته در ميدان‌هاي بين‌المللي، كشوري و استاني بيش از 30 مقام را به دست آورد.
فرزانه سادات حسيني خاطرنشان كرد: هيچ‌ گاه روحيه ورزشي خود را از دست نمي‌دهم و سعي مي‌كنم به جايگاه اصلي ورزش و هدف خود كه قهرماني المپيك است، دست يابم.
رقابت‌هاي جهاني مسابقات آزاد كاراته از تمام سبك‌ها با حضور 35 كشور جهان و 35 ورزشكار ايراني كه پنج نفر آنان را بانوان تشكيل مي‌دادند، در كشور مالزي برگزار شد.
در اين دوره از مسابقات جهاني اين بانوي كاراته كار مهريزي در اين رقابت‌ها موفق به كسب مقام سوم كاتاي انفرادي جهاني شد.
با وجود اطلاع قبلي و به منظور استقبال از اين بانوي قهرمان مهريزي، مسئولان تربيت بدني اين شهرستان در اين مراسم حضور نيافتند كه اين امر نشانگر ميزان توجه مسئولان اين اداره به قهرمانان اين شهرستان است.

گزارش تصویری یزدفردا :


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا