مراسم صبحگاه دانش آموزی به مناسبت هشتم آبان ساللروز شهادت دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده وروز دانش آموز با حضور فرماندار ، امام جمعه ، مدیر آموزش وپرورش فرماندهان نظامی وانتظامی وجمعی از مسئولان در محل آموزشگاه دخترانه شهید محمدرضازینلی بهاباد یزد بااجرای برنامه های متنوع برگزارشد.

 

 

صبحگاه دانش آموزی در آموزشگاه شهید زینلی بهاباد یزد برگزارشد

مراسم صبحگاه دانش آموزی به مناسبت هشتم آبان ساللروز شهادت دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده وروز دانش آموز با حضور فرماندار ، امام جمعه ، مدیر آموزش وپرورش فرماندهان نظامی وانتظامی وجمعی از مسئولان در محل آموزشگاه دخترانه شهید محمدرضازینلی بهاباد یزد بااجرای برنامه های متنوع برگزارشد.

امام جمعه بهاباد دراین مراسم در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و 48 شهید دانش آموز شهرستان  و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه وفلسطین و با اشاره به اینکه دانش‌آموز شهید و رزمنده بسیجی، محمدحسین فهمیده با ایمان و بینش عمیق و استوار در جنگ با دشمن پیش‌قدم شد و با نیل به شهادت، درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را به همه بسیجیان و امت حزب‌الله آموخت گفت : شهید محمدحسین فهمیده الگوی شایسته‌ای برای دانش‌آموزان بسیجی و جوانان و نوجوانان کشور است.

حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی درمراسم صبحگاه دانش آموزی که به مناسبت هشتم آبان روزدانش آموز وسالروزشهاددت شهید محمد حسین فهمیده با حضور فرمانداروجمعی ازمسئولان در آموزشگاه شهید زینلی بهاباد برگزارشددرسخنانی ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای دانش آموز خصوصا  نوجوان دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده اظهارداشت : شهید فهمیده در بستر فرهنگ اصیل اسلامی رشد کرده و در دامن ولایت پرورش یافته، این شهید بزرگوار برای همه دانش‌آموزان الگو است.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد : شهید فهمیده از جمله هزاران دانش‌آموز مخلص بسیجی بود که با نثار خون پاک خود ضمن تثبیت انقلاب اسلامی، حقانیت و پیروزی ملت مظلوم ما در حماسه جنگ تحمیلی را نیز تضمین کرد.

وی با تاكيد بر اينكه آرمانهاي والاي شهداي گرانقدر بايد به بهترين نحو در سطح جامعه اشاعه داده شود گفت: به طور حتم روحيه ايثار و شهادت در تمامي نوجوانان و جوانان كشور ما وجود دارد و با تاسي از شهادت نوجوان 13 ساله دوران دفاع مقدس همچنان بر پاي آرمان هاي انقلاب استقامت خواهند كرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی  یهاباد با تاکید براینکه درهفته بسیج دانش آموزی باید خاطرات وایثار و فداركاریهای شهدای دانش آموز بخصوص شهید محمد حسین فهمیده را كه الگوی دانایی و ولایت مداری است به نسل جوان تبیین شود افزود : هفته بسيج دانش آموزي بهترين فرصت براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت درجامعه بويژه دربين دانش آموزان است.

امام جمعه بهاباد شهید فهمیده را افتخاری برای انقلاب و اسوه ‌ای برای جوانان و نوجوانان دانست و بر گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه به ویژه در میان دانش آموزان و جوانان تاکید کرد.

درادامه این مراسم مسئول  بسیج دانش آموزی شهید رفیعیان بهاباد درسخنانی  ضمن گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی به اعلام برنامه ه های هفته بسیج دانش آموزی درشهرستان اشاره کرد.

علی اکبرشیخ زاده در این رابطه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ۳۶ هزار دانش‌آموزان شهید، اظهار کرد: دانش آموزان به عنوان قشر وسیعی از جامعه، آینده‌ساز مملکت هستند که زمینه تربیت‌پذیری دارند.

وی ادامه داد: شهید فهمیده در بستر فرهنگ اصیل اسلامی رشد کرده و در دامن ولایت پرورش یافته، آموزه‌های دینی روی این شهید تأثیر گذاشته و نتیجه آن این می شود که در راه وطن دست به چنین اقدامی می‌زند.

شیخ زاده ضمن تقدیر وتشکر از همه مسئولین دراین مراسم الام کردددرهفته بسیج دانش آموزی بیش از 50 برنامه فرهنگی ورزشی وهنری در سطح شهرستان بهاباد انجام میشود .

انتهای پیام /

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا