فرماندار شهربابک: دستگاههای اجرایی در معرفی افراد برای وام، راستی آزمایی و نظارت را جدی بگیرند.




به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهربابک؛ جلسه شورای بانک‌ها شنبه ۲۹ مهرماه به ریاست جلالی فرماندار و حضور روسای بانک‌ها و ادارات مربوطه در محل فرمانداری برگزار گردید.

جلالی فرماندار با تاکید بر نظارت خرجکرد وام‌های پرداخت شده به افراد معرفی شده از دستگاههای اجرایی، اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی کشور این است که وام‌ها در مسیر واقعی خودشان هزینه نمی‌شوند.

وی تصریح کرد:  نظارت بر اعطای وام باید از سوی دستگاههای معرفی شونده، انجام شود و بانک‌ها بدون ورود به بحث نظارت، باید بر اساس چارچوب وظایف خود و طبق معرفی نامه وام را پرداخت نمایند.

وی با اشاره به گزارش روسای ادارات در رابطه با محدودیت اعتبار و عدم تخصیص بعضی اعتبارات از استان، مقرر نمود علاوه بر پیگیری جذب اعتبارات، روسای بانکها گزارش مکتوب از اعتبارات استانی و سپرده گذاری شرکت مس در بانک‌های شهرستان به فرمانداری ارائه دهند.

فرماندار شهربابک در پایان گفت: باید دغدغه‌ی حل مشکلات مردم را داشته باشید چه با جذب اعتبارات استانی و چه پیگیری تخصیص سهمیه به شهرستان، در هر صورت در جایگاه و مسئولیتی که قرار دارید و تا فرصت دارید صادقانه به مردم خدمت کنید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا