مراسم اختتامیه و فینال مسابقات  فوتسال جام شهدای بخش مرکزی بهاباد با حضور فرماندار ، معاون سیا سی امنیتی اجتماعی فرماندار، رئیس هیات فوتبال استان ، بخشدار بخش مرکزی ، رئیس اداره ورزش وجوانان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی  از مسئولان در سالن  مجموعه  ورزشی آزادی  احمد آباد از  توابع  بخش مرکزی  بهاباد  برگزارشد .

مسابقات فوتسال جام شهدای بخش مرکزی بهاباد  با شرکت 11تیم به مدت 20 روز درمجموعه ورزشی آزادی احمدآباد بهاباد  برگزار شد و در فینال بازیها تیم شهدای  گمنام احمد آباد  با نتیجه 3 بر یک  تیم  پیشکسوتان را شکست داد وبه مقام قهرمانی دست یافت .

همچنین  کاپ اخلاق این مسابقات به تیم جوانان جلگه تعلق یافت و آقای محمد رضا اسماعیلی بازیکن تیم شهید اسماعیلی با 9 گل زده  آقای گل مسابقات گردید .

رئیس هیات فوتبال استان یزد در این مراسم ضمن تشکر وقدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات برنقش ورزش درسلامت افراد تاکید کرد و اظهارداشت :ورزش امری مهم در اسلام و عامل سلامتی و نشاط جامعه است که به عنوان پیش زمینه کار و فعالیت محسوب شده و موجب طول عمر بیشتر به عنوان پیش نیاز عبادت بیشتر می شود.

امیرفرشاد تفکری تصریح کرد : ورزش و تحرك به ويژه ورزش همگاني جدا از ورزش قهرماني خيلي آثار و بركات دارد چون ورزش روي جسم ما اثر دارد و به ما سلامتي مي بخشد و در كاهش آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي نقش ايفا مي كند.

رئیس هیات فوتبال استتان یزد خاطر نشان کرد : يكي از مسائلي كه در ورزش ما مورد نياز است اخلاق ورزشي مي باشد خروجي هيات هاي ورزشي و رشته هاي ورزشي كه جوانان وقت و عمر خود را مي گذارند علاوه بر ورزش و تخصص در رشته ورزشي بايد اخلاق و انصاف ورزشي بياورد.

تفکری افزود: ورزش سلامت و شادابی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد و می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

درپایان  کاپ  قهرمانی این  مسابقات به تیم شهدای گمنام احمدآباد بهاباد  توسط رئیس هیات فوتبال یزد اهدا شد  وتیم شهدای گمنام جشن قهرمانی به پا کرد .

انتهای پیام /

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا