به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهربابک، ۲۳ مهرماه، جلسه بررسی مشکلات حوزه شهرداری‌ها در خصوص راه و شهرسازی و مشکلات گازرسانی به روستاها با حضور جلالی فرماندار، موسوی معاون عمرانی استانداری دستگاه‌های متولی در محل فرمانداری برگزار شد.

در خصوص ۷ کیلومتر راه حسین آباد به خاتون آباد مقرر گردید از سوی اداره راهداری مطالعات این مسیر صورت پذیرفته و در ادامه از سوی معاونت عمرانی استانداری نسبت به تامین اعتبار آن اقدام لازم به عمل آید.


در خصوص حریم شهر و محدوده شهری قبل از هرگونه اقدام پایدار از سوی شهرداری مجوز لازم گرفته شود و در صورت وجود مشکل از طریق کمیسیون ماده ۱۰۰ نسبت به تعیین تکلیف ‌ها و مغازه‌های حریم راه، ادارات راهداری و شهرداری اقدام نمایند.
همچنین چون جاده ترانزیتی است راهداری متولی نظارت بر آن میباشد.

ادارات شهرداری و راه و شهرسازی در خصوص اراضی پارک صنعت می‌توانند طبق قانون مبلغ کارشناسی زمین‌های تصرفی پارک صنعت را مشخص و نسبت به تعیین و تکلیف آنها اقدام نمایند.

در خصوص شهر دهج نیز مقرر گردید اداره راه و شهرسازی و شهرداری اراضی تصرفی را با نظر کارشناسان مربوطه بررسی و اقدام لازم را بر اساس قیمت گذاری در زمان تصرف به عمل آورد.

در خصوص آسفالت مسیر روستای استبرق مقرر گردید اداره راهداری اقدام لازم را انجام داده و نسبت به اجرای جاده با همکاری مدیر کل راهداری اقدام نماید.

در خصوص اجرای پل‌های ورودی مسیر دهج، طی تماس تلفنی معاون استاندار با آقای عراقی زاده مدیر کل راهداری استان کرمان مقرر شد تعداد ۷۲ باکس را از هفته جاری برای اجرا از استان در اختیار اداره راهداری شهربابک قرار دهد.

در خصوص گازرسانی به روستای آبدر مقرر گردید با موافقت راهداری در شانه راه به عمق یک و نیم متر و اجرای کاور بتن یا دال بتنی صورت پذیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا