فرماندار شهربابک: با الحاق ۵۱۰ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های مسکن در شهربابک، یک هفتم رشد فضای مسکونی و بزرگتر شدن شهر را شاهد خواهیم بود.



به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهربابک؛ صبح امروز پنج شنبه ۲۰ مهرماه، جلسهای با محوریت پیگیری الحاق زمین به شهر شهربابک با حضور دکتر موسوی معاون استاندار، جلالی فرماندار شهربابک، مدیرکل های مربوطه و رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان شهربابک در محل استانداری کرمان برگزار شد.

این جلسه در پی سفر معاون وزیر کشور و موافقت مسکن تک طبقه برای اجرای طرح نهضت ملی در شهرستان و بالطبع کمبود زمین با توجه به تعداد متقاضیان ثبت شده در سامانه، با هدف اخذ موافقت استان برای الحاق زمین به شهربابک تشکیل شد.

در این جلسه الحاق ۳۱۰ هکتار  برای اجرای طرح نهضت ملی تک طبقه به شهربابک مصوب گردید تا پس از انجام کارهای اداری و در نهایت قطعه بندی زمینها، در اختیار متقاضیان واجد الشرایط قرار گیرد.

همچنین در ادامه مقرر گردید  ۱۹۹ هکتار به عنوان صنعت شهر برای رفع نیاز مسکن کارگران با همکاری حوزه صنعت شهرستان شهربابک اختصاص داده شود.

جلالی فرماندار همچنین در این نشست با اشاره به توقف عملیات گازرسانی به روستای آبدر، موافقت معاون استاندار را به جهت ادامه عملیات در حاشیه جاده اخذ نمود.

جلالی یاد آور شد تا مرحله نهایی و تحویل قطعی این ۵۰۹ هکتار زمین که معادل یک هفتم کل زمین فعلی شهربابک در حوزه شهریست مراحلی را باید بگذرانیم اما می توانیم بگویم گردنه اصلی و مهم را رد کردیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا