به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهربابک؛ آیین تودیع و معارفه رئیس اداره آبفا شهرستان شهربابک با حضور جلالی فرماندار و نماینده مدیرکل آبفا استان برگزار شد.

فرماندار شهربابک در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های مرادی رئیس سابق این اداره، بیان کرد: صداقت در ارائه گزارش، وقت گذاری و جدیت در انجام امور و صبوری و اخلاق مداری در چالش‌ها و بحران‌ها از به عنوان مصادیق مدیریتی شما در مدت زمانی که در خدمت مردم بودید می‌توان نام برد و از شما برای این خدمت صادقانه تقدیر نمود.

جلالی با آرزوی موفقیت برای مجتبی باقری رئیس جدید، گفت: در فرصت جدید خدمت برای مردم با راهبرد جدید و با جدیت کار خود را شروع کنید و از این فرصت که قطعا تاریخ انقضا دارد برای انجام کارهایی که به واسطه اختیارت مسئولیت فعلی، توانایی انجامش را دارید تمام تلاش خود را به کار بگیرید.

وی با توصیه به تکریم ارباب رجوع، تاکید کرد: سعی کنید مراجعات حضوری و تماس های تلفنی ارباب رجوعان خود را بی پاسخ نگذارید و مطمئن باشید در ارتباط مستقیم با مردم بهتر می‌توانید از نیازهای حوزه‌ی کاری خود و اولویت‌های جامعه مطلع شوید.

فرماندار شهربابک با اشاره به تخصیص اعتبارات استانی مناسب در حوزه آب روستایی، بر جذب این اعتبارات تاکید کرد و گفت: با توجه به زیرساخت‌هایی که در زمان مدیریت آقای مرادی انجام شده است اگر تلاش کنید و کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانید شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تبیین و شفاف سازی عملکرد دولت، اظهار داشت: شما به عنوان رییس جدید در ابتدای کار با انتشار عملکرد مدیریت سابق اداره آبفا شهرستان و بیان اهداف پیش رو، در آگاه‌سازی جامعه و همچنین ایجاد تعهد برای رسیدن به اهداف کمک ‌می‌کنید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا