به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهربابک؛ دوشنبه ۱۷ مهرماه جلسه معتمدین اصلی و علی البدل جهت تشکیل هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شهربابک در محل فرمانداری برگزار شد.



در این جلسه که به ریاست جلالی فرماندار و با حضور ۳۰ نفر از معتمدین شهرستان بر اساس ماده ۳۲ قانون انتخابات تشکیل گردید با رای افراد حاضر، ۸ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل هیات اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان شهربابک بر اساس بیشترین آرا معرفی شدند.

جلالی فرماندار با تاکید بر اصل مردمی بودن انتخابات، بیان کرد: حضور و مشارکت شما معتمدین شهرستان در انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات که وظیفه نظارت بر صحت و سلامت انتخابات را دارند، شاهدی بر مردمی بودن انتخابات می‌باشد.

وی افزود: مردم باید از روند برگزاری انتخابات در مراحل مختلف مطلع باشند تا نسبت به اهمیت اجرای صحیح و سلامت رای‌گیری در فرآیند انتخابات، اعتماد و اطمینان حاصل نمایند.

در ادامه جلسه آقایان قاسم پوراحمدیان، کرم ابراهیمی نسب، ابوالفضل عباس زاده، علی معروفی، رضا امین، عباس احمدیان، حسین امینی و علی جعفری به عنوان اعضای اصلی و آقایان علی محمد وهاب‌زاده، مجید اسدی،علیرضا بهفر ، حسین ابراهیمی و خانم زهرا کافیان به عنوان اعضای علی‌البدل هیات اجرایی توسط معتمدین حاضر در جلسه انتخاب شدند.

گفتنی است هیات اجرایی انتخابات عهده دار نظارت بر فرآیند اجرایی انتخابات، ایجاد هماهنگی با نهادهای مرتبط با انتخابات، تصویب برنامه زمان‌بندی و اجرائی انتخابات با تأیید شورای نگهبان و رسیدگی به موضوعات ارجاعی از سوی وزیر کشور می‌باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا