مراسم تودیع و معارفه شهردار شهربابک با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استان کرمان، امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین برگزار شد.



مدیر کل امور شهری و شوراهای استان در این مراسم ضمن تاکید بر همراهی و همکاری مسئولین و مردم با شهرداری، گفت: شهرداری صرفا مسئول ارائه خدمات شهری نیست بلکه ابعاد مختلفی در بحث ارائه خدمات دارد که بدون همکاری همه جانبه ادارات و مردم امکان موفقیت وجود ندارد، اگر میخواهیم شهری آباد داشته باشیم دیدگاه ما باید نسبت به شهرداری دیدگاه کمکی باشد.

وی تصریح کرد: شهرستان شهربابک یکی از شهرهای بزرگ و مهم استان محسوب می‌شود و آقای حسینی باید فراتر از تجارب خود در شهرداری خاتون‌آباد و سرچشمه تلاش خود را برای ایجاد رضایتمندی در جامعه به کار گیرد.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استان  ضمن تشکر از زحمات تقی‌نژاد شهردار سابق، در توصیه به شهردار جدید شهربابک گفت: وظایف خود را بر اساس قانون انجام دهید و با دوری از مسائل سیاسی و ایجاد ارتباط صادقانه با مردم در کسب اعتماد  در راستای جلب همکاری جامعه با شهرداری تلاش کنید.

جلالی فرماندار شهربابک در این مراسم تاکید کرد: لطفا شهردار باشید و برای حال خوب مردم شهرستان تلاش کنید، بنده نیز به عنوان فرماندار شهربابک حمایت و همکاری کامل خود را در این راه اعلام می‌کنم.

وی در ادامه افزود: فرصت را از دست ندهید، زمان برای انجام کار اندک است در نتیجه از تجارب مدیران سابق در راستای عملکرد بهتر مدیریتی خود استفاده کنید.

فرماندار شهربابک در پایان از زحمات تقی نژاد سرپرست سابق شهرداری تقدیر و مسئولیت جدید را برای حسینی شهردار جدید آرزوی موفقیت نمود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا